רותם כהן

על איזו משאית הם יהיו? רותם כהן וייבגני זרובינסקי יופיעו בעיר בערב יום העצמאות, הכסף ייתרם

כהן היה אמור להופיע בפתח תקוה. אחרי שהופעה בוטלה הוא הציע לעירייה שיופיע בכל זאת, והתשלום שהוא אמור לקבל ייתרם לקשישים ולניצולי שואה. זרובינסקי נענה להצעתו להצטרף אליו ואומר: "אצטרף אליו, נדבר קצת עם התושבים ובגדול אשתדל לא להפריע לו בהופעה"

פורסם בתאריך: 27.4.20 10:21

הזמר רותם כהן יופיע על גבי אחת המשאיות המוזיקליות שיסתובבו בעיר בערב יום העצמאות. כהן יתרום השכר עבור ההופעה לטובת קשישים וניצולי שואה. כך פורסם בדף הפייסבוק של כוכב הרשת יבגני זרובינסקי. כהן היה אמור להופיע בערב יום העצמאות בפארק הגדול בפתח תקווה, ולאחר השינוי בתכניות על גבי אחת המשאיות המוזיקליות יחד עם אמניחם נוספים. לאחר ביטול הופעות האמנים הוא פנה לעיריית פתח תקווה והציע שיופיע בכל זאת על גבי משאיות במספר שכונות בעיר ואת התשלום שאמור היה לקבל הוא יתרום לקשישים וניצולי שואה. מכהן לא התקבלה עדיין תגובה, בעירייה אישרו את הדברים. אל כהן יצטרף ייבגני זרובינסקי.

צילום מסך מעמוד הפייסבוק של יבגני זרובינסקי

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה עיריית פתח תקווה על כך שעל גבי משאיות ביום העצמאות יופיעו אמנים שונים ואף פורסמה רשימת האמנים. לאחר פניות תושבים שיצאו נגד הופעת האמנים, הודיעה העירייה שהמשאיות יהיו עם אמנים מקומיים. לאחר פנייתו של כהן לעירייה, החליטו שכהן יופיע על גבי המשאיות, אך ציינו שהם לא מפרסמים את המיקומים על מנת למנוע התקהלויות מיותרות.
בהודעה שפרסם זרובינסקי בדף הפייסבוק שלו כתב: "שאפו ענק לרותם כהן, שכמו הרבה זמרים הוזמן לפני מספר חודשים להופיע באירועי יום העצמאות, שכידוע לא יתקיימו. רותם פנה לעיריית פתח תקווה, אחת הערים שסגרו איתו מופע, והציע שיופיע על גבי משאית במספר שכונות בעיר אם כל התשלום שאמור היה לקבל ייתרם על ידו לקשישים וניצולי שואה. העירייה הסכימה. נ.ב. התקשרתי עכשיו לרותם לאשר את הסיפור מולו ובמהלך השיחה הוא הציע שאצטרף ליוזמה הברוכה הזו ואסייע לו לשמח את התושבים, כמובן לא יכולתי לסרב וגם אני אהיה שם. סוף סוף נגלה אם המקום הזה באמת קיים".

למלאבס אמר היום זרובינסקי: "בין כל הצחוקים והשטויות, תמיד אני משתדל לנצל את כוחה של הרשת גם לדברים טובים. לאחר שבשבוע שעבר קראתי לראשי הערים להעביר את תקציב הזיקוקים לרווחת הקשישים וניצולי השואה, קיבלתי מידע שרותם כהן הציע לעיריית פתח תקווה להופיע בכל זאת ביום העצמאות ולתרום את הכסף של ההופעה לקשישים וניצולי שואה. כמובן שהמקרה ריגש אותי ורציתי לספר על המעשה שלו לקהל העוקבים שלי. צלצלתי אליו כדי לאשר את הדברים ובמהלך השיחה הוא הציע שאצטרף ליוזמה הברוכה הזו ואסייע לו לשמח את התושבים, כמובן לא יכולתי לסרב. אצטרף אליו למשאית, נדבר קצת עם התושבים ובגדול אשתדל לא להפריע לו בהופעה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר