הדר עצמוני
הדר עצמוני

כוכבת השבוע: הדר עצמוני מאירי

בגיל 37 היא מוציאה את האלבום הראשון שלה ולא מפסיקה לחלום

פורסם בתאריך: 18.12.17 13:08

מי? הדר עצמוני מאירי היא זמרת, יוצרת ומלחינה שעובדת בימים אלה על אלבום בכורה. עצמוני, בת 37, אמא לשלושה תושבת כפר מעש. "חזרתי למוסיקה אחרי הרבה שנים רבות שלא התעסקתי בכך", היא מספרת. "לפני חמש שנים התחלתי ללמוד בית הספר למוסיקה רימון ושם רכשתי כלים, הכרתי אנשים והתמקצעתי יותר בכתיבה ובהלחנה – דברים שהיו אצלי הרבה שנים ולאט לאט קיבלו צורה. שם גם פגשתי את השותפים שלי לאלבום. כל השירים והלחנים הם פרי עטי. השקעתי בהגשמת החלום הזה הרבה זמן ומשאבים ואני מאוד גאה. השירים באלבום הם בסגנון ארץ ישראלי, רוק רך". לפני כחודשיים יצא הסינגל הראשון שלה "רק שנינו" והשני ייצא לאחר החנוכה.

רגע השיא? "אחד מרגעי השיא שלי, היה לפני כשבועיים. הייתה לי הופעה ראשונה בתיאטרון תמונה, הופעתי עם השירים של האלבום ואירחתי את אבי גרייניק ששר וניגן איתי והגיע לתמוך ביצירה שלי וזה היה מאוד מרגש".

החלום? "את החלום שלי כבר הגשמתי. רציתי לקחת את השירים שלי, להפיק אותם שיצאו לעולם ולאט לאט אני אשחרר עוד ועוד סינגלים והאלבום במלואו יהיה זמין למכירה באינטרנט. אני רוצה שהשירים יגיעו לכמה שיותר אנשים. היום זה לא פשוט, כי יש אין סוף אמנים ושירים ולכן אני מציאותית, אבל לא מפסיקה לחלום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר