אדל - צילום: Matt Sayles/אי־פי
אדל - צילום: Matt Sayles/אי־פי

סטנדאפ, הביטלס, אדל, סטינג ונוביגוד: מה עושים השבוע בפתח תקוה

בהיכל התרבות יוקדש ערב שלם לצלילים של הכוכבים שגדלו בלונדון, בגולה יתמקדו בנוביגוד והנוער יקבל סטנדאפ. קבלו את אירועי הפנאי המרכזיים בפתח תקוה בשבוע הקרוב

פורסם בתאריך: 23.12.18 11:52

סטנדאפ לנוער

חוגגים נובי גוד לנוער בעיר עם מופע סטנאד אפ של גיורא זינגר. במופע הסטנדאפ שלו זינגר מספר איך זה להיות ישראלי שנולד בארץ למשפחה שעלתה מרוסיה. מופע סטנדאפ שיגרום לכם לצחוק, להסתכל במראה ולהבין שאף אחד אינו מושלם, אלא להיפך. שני, 20:30-23:00, אולם שרת. לגילאי 13-18. הרשמה מראש בנייד – 0507703822 .

אופרה ולהיטי פופ

אופרה בקצב הזמן במסגרת מנוי קלאסיקה ללא גבולות עם סימפונט רעננה ובניצוחו של אלדד שרים. תערובת של מוזיקה קלאסית, פניני אופרה, להיטי פופ עולמי. קטעים ממחזות זמר, שירי הביטלס בסגנון פוצי'יני, מוצרט במקצבים מודרניים ועוד. שלישי, 25.12, 20:00 היכל התרבות.

הצלילים של לונדון

מאוקספורד ועד לונדון – הצלילים המרתקים בעולם. מוזיקאים, משוררים ואמנים רבים הושפעו מלונדון וכתבו עליה את השירים היפים בעולם. מופע מחווה לאמנים וללהקות שפעלו בלונדון וממנה כבשו את העולם, ביניהם: הביטלס, קליף ריצ’רד, אדל, סטינג, אלן פרסונס, פיל קולינס, קט סטיבנס, אריק קלפטון, ועוד. ניהול מוזיקלי: עודד טמסוט | להקת אומהגומה | זמרות אורחות: אלישבע – סולנית העבריים מדימונה, נועה גולן בראל – דה וויס. מרצה: ד"ר גוסטב מייסלס, היסטוריון. חמישי, 20:30, היכל התרבות.

ג'אז קלאב- צילום: יח"צ

ג'אז קלאב- צילום: יח"צ

ג'אז ויין

ג'אז קלאב. מוזיקת ג'אז מגוונת ומשובחת בסגנונות רבים עם יין ולאור נרות. מופע עם קרן פרידמן – שירה, ארז ברנוי – סקסופון, תמיר מילר – פסנתר, שי זלמן – כלי הקשה ותופים. בית אברהם שפירא. חמישי 21:00.

רוני קובן. צילום: עמית ברלוביץ

רוני קובן. צילום: עמית ברלוביץ

אומנות הראיון

רגע של אמת – העיתונאי והתחקירן ("עובדה") רוני קובן במפגש על אומנות הראיון והשיחה. בספריית מבצע יפתח, רח' מבצע יפתח 15 א' חמישי, 27.12, בשעה 20:30.

נוביגוד והשאלות הבוערות

חגיגת נובי גוד ישראלי – חגיגה של צבעים, טעמים וריחות, המשלבת מסורות מכאן ומשם. בערב ישתתפו השר וחבר הקבינט זאב אלקין והג'ודוקא זוכה מדליית הזהב באבו דאבי 2018 פיטר פלצ'יק שישתפו את החוגגים בחוויותיהם האישיות על הציר שראל ברית המועצות לשעבר, לצד אנשי התקשורת יונתן דובוב ואידית דרויאן – שיפתחו שולחן ויציפו שאלות בוערות על סדר היום. עוד בתכנית: אליפות דוראק ושחמט, מופע סטנדאפ רוסי עם נגיעות ישראליות בכיכובה של האמנית חגית וינר, ליווי מוזיקלי של גרשון לייזרסון ועוד. שבת, 29.12, ב-20:30 בגולה. (רחוב שמואל הנגיד 7, פ"ת). הכניסה חופשית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר