קופיקו, שבועות, ג'קי לוי
קופיקו, שבועות, ג'קי לוי. צילום זאב שטרן, אסף עברון, יעל בריל

זה מתחיל כבר מחר: כל אירועי שבועות בפתח תקוה

שוק איכרים, מתנפחים, יצירת כתר לראש: בכמה מקומות בעיר יתקיימו אירועי שבועות לילדים. ג'קי לוי יקיים תיקון ליל שבועות עם הזמר והיוצר דודי בר דוד. וגם קופיקו יבוא לבקר. מה עושים השבוע בפתח תקוה, כל אירועים

פורסם בתאריך: 2.6.19 13:56

 

יום שלישי: בסגנון צרפתי

קלאסי בהיכל – כלים וקולות. תזמורת קאמרית כפר סבא – סולני ישראל. מנהל מוסיקלי ומנצח – ד"ר בנימין יוסופוב, סולנית האופרה הישראלית – אלה וסיליביצקי, סופרן. בתוכנית יצירות מאת: קלוד דיביסי – פרלוד “אחר הצהריים של פאון”, שוברט – יוסופוב – “פנטזיה על פנטזיה”, אריות מאופרות צרפתיות מפורסמות מאת שרפנטיה, דליב, ביזה וגונו, גוסטב מאהלר- סימפוניה מס’ 4. שלישי, 20:00, היכל התרבות פתח תקוה. טרום קונצרט בעברית וברוסית בשעה 19:000.

 

יום רביעי: הפנינג שבועות

ביום רביעי ה – 5.6.19 יתקיים בפארק יד לבנים הפנינג שבועות לילדים. הפעילות לילדים תחל בשעה 16:30 כאשר הפארק יהפוך למתחם מהאגדות. בכניסה לפארק תוצב עמדת צילום מגנטים, בפארק יתקיימו פעילויות וסדנאות יצירה רבות: מכונת הממתקים של עמי ותמי; באר המשאלות של שלגיה; כיפה אדומה – הסיפור שמאחורי האגדה (הצגה דינמית בשיתוף הקהל); מילוי בקבוקי זכוכית לסינדרלה שאיבדה את נעל הזכוכית; סדנאות מיחזור ביניהן הכנת מניפה למולאן ולוכד חלומות לוונדי ולפיטר פן; תערוכה של נשים יוצרות מציאות – פרויקט של מוזיאון פתח תקוה לאומנות המחבר בין מגזרים שונים דרך יצירה ואומנות. בשעה 18:30 יעלה דוד חיים לבמה במופע בידור מוזיקלי לכל המשפחה יחד עם מולי וצומי כוכבי הילדים. האירועים בארגון והפקת אגף אירועים בשיתוף המרכז לחינוך סביבתי באגף לאיכות הסביבה.

 

יום חמישי: מסע צלילים עולמי

מאקפולקו לסאו פאולו. הצלילים המרתקים בעולם. מופע מוזיקלי: סינקו רומנטיקו. שירת הערים היפות של אמריקה הלטינית. אנסמבל נגנים ווירטואוזי יחד עם קולו הקטיפתי של מארק דווין הקנדי יוצא ״Canadian Idol״ והקול העוצמתי והמלטף של עדי כהן ״כוכב נולד 2״, מבצעים קלאסיקות פופ על זמניות בשילוב עם מוזיקה לטינית וניחוחות ג׳אז בפרשנות עם המון רגש. מופע ייחודי ורענן עם ביצועים לשירים היפים ביותר ברפרטואר העולמי. הפקה מוזיקלית: המנצח תומר הדדי. במפגש זה לא תתקיים הרצאה מקדימה. חמישי, 20:30, היכל התרבות.

 

אירועים נוספים:

יום ראשון 

ערב התרמה לגדית פניז'ל – בהשתתפות אומנים רבים. היכל פיס לתרבות גולדה, 19:00 (לידיעה מורחבת כנסו כאן).

חגיגות יום ירושלים. עם עידן עמדי, חיים ישראל ומקהלת פרחי פתח תקוה. עוד מופע זיקוקי דינור ומצגת מולטימדיה. ראשון, 20:30, רחוב מנחם בגין 26 בהדר גנים, מאחורי הספרייה.

הרצח שהסעיר את המדינה: הסודות והמחדלים בחקירת תאיר ראדה. הרצאה שמתבססת על חומרי חקירה, אבחונים וראיונות מפי קרן אלפנץ – כ"ץ, קרימינולוגית קלינית. 20:30, מתנ"ס תקומה.

פלייליסט – מסע מוזיקלי עם יואב קוטנר. כולם היו בנאי – יובל, אהוד, מאיר ושאר בני הדור השני החלו בשנות ה-80 לעשות מהפכה במוזיקה הישראלית. 20:00, במוזאון האוס, רח' ארלוזורוב 30.

יום שני

חגיגת שבועות בשכונת עין גנים. שוק איכרים, מעל מתופפים, מתנפחים, יצירת אלומות רחל, כתר לראש וסל טנא, דוכני מזון ועוד. בשיתוף ועד שכונת עין גנים, שכונת קרית אליעזר פרי ואגף שכונות. 17:30, בחצר בית הספר עין גנים.

ערב שירה לנשים – לקראת חג מתן תורה עם הזמרת אמונה לוי. 20:45, מתנס מאור יהודה.

שירה בחצרות הבתים עם ג'קי ומזל. בחצר משפ' גולדרט, רח' דינוביץ' 30, בשעה 20:30.

פתיחת תערוכת ציורים ורישומים בגלריית "הפואייה" של אלכסי קלינין באולם שרת. 20:00. נעילת התערוכה: 29.6.19.

תיקון ליל שבועות. עם אומן הסיפור ואיש התקשורת ג'קי לוי שיארח את הזמר דודי בר דוד במפגש "מדרש ביתי". 20:30, מתנס שמואל הנגיד.

יום שלישי 

הצגות מהמזוודה/ הסביבטרון. "חתול הבית וחתול הרחוב" – סיפורם של שני חתולים. 17:00, בשפירא האוס, רח' הרצל 20.

פתיחת תערוכה ציור ופיסול של ב"גלריית הציפור הכחולה" – של האומנים דוריס משיח והרצלה אבגר. 20:00, רח' רוטשילד 75, נעילת התערוכה: 6.7.19.

אני ירושלמי – מחזה מוזיקלי של גמלאי העיר לפעילות ייחודית ליום ירושלים, בשיתוף מקפ"ת. מחזה בהשראת זיכרונותיו של יהורם גאון. 10:00, היכל התרבות.

קופיקו מלך הג’ונגל. קופיקו, הקוף שכולם אוהבים, יוצא למסע בג’ונגל עם חברים חדשים. הצגה חדשה לילדים ולכל המשפחה. 17:30, היכל התרבות פתח תקווה.

סופר על הבר – הסופרות אתי אלבוים, עדי זליכוב לוי וליאת רוטנר מגיעות בעיצומו של שבוע הספר לגולה. הכניסה חופשית. 20:30, גולה

יום רביעי

תהלוכת שבועות במתנס שערים, מופע של "כוכב הבועות" ולאחריו תהלוכה בשירים ובמחולות. בשיתוף המועצה הדתית, אגף השכונות ואגף הנוער. 17:45, מתנס שערים.

קולנוע, פסיכולוגיה ופילוסופיה: הקרנת הסרט "קסם לאור ירח". 9:30, בשרת האוס. כולל קפה ועוגה בהפסקה. רכישת כרטיסים באגף התרבות.

חסידים וחלוצים – סדרת החוויה היהודית. להקת הלב והמעין, שלמה גרוניך וקובי אריאלי. 20:30, היכל התרבות.

שירה בחצרות הבתים עם שלמה עוז, בחצר משפ' שניר, רח' שלומציון 12 דירה 2. 20:30.

יום חמישי

סיני תור מארח את פורת נוב.  20:30, גולה.

יום שישי 

שבועות באם המושבות – מתנפחים לילדים, דוכני אוכל ושתייה, דוכני מכירה, הופעות של להקות מחול ושירה מקומית. שדרת ראש פינה, 8:30-15:30.

יום שבת

שיחה ומפגש עם הצייר ידידיה הירשברג בתערוכה "לשמור רחוק". 12:00, מוזיאון פתח תקוה לאומנות, רח' ארלוזורוב 30.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר