ננסי ברנדס. צילום עופר וקנין
ננסי ברנדס. צילום עופר וקנין

מופע טרום השקה, אירוע מכירות ומסיבת הקיץ של הנוער: מה עושים השבוע בפתח תקוה, כל האירועים

אהרון רזאל יגיע לגולה, יאיר ניצני לשפירא האוס ואיציק שמולי ויואב קיש לשבת תרבות. בת גלים שער תספר את סיפור חייה מאז נחטף בנה

פורסם בתאריך: 23.6.19 12:24

יום שני: השירים הגדולים והראיון האחרון

השירים הגדולים ביידיש והסיפורים מאחוריהם עם קובי לוריא – שיין ווי די לבנה. 20:00, שפירא האוס, רח' הרצל 20.

חודש הקריאה – אשכול נבו "הראיון האחרון". 20:30, ספריית המנגינות.

בת גלים שער. צילום אמיל סלמן

יום שלישי: אירוע מכירות מיוחד של עמך

בזאר חגיגי במועדון עמך. כל הכנסות הבזאר מוקדשות למימון פעילויות חברתיות לניצולי השואה במועדון. בבזאר ימכרו: תכשיטים, כלי בית, עציצים, עוגות ומאפים, פיצ'פקעס, תיקים, חגורות, כובעים ועוד. 8:30-15:00.

קפה מדע – "כל המידע כל המדע על קפה ועוגה" – הרצאה בנושא "על תזונה, גנטיקה ומה שביניהם". 20:00, במוזיאון האדם והסביבה.

חודש הקריאה – בת גלים שער משתפת במתרחש סביבה ובמעמקי ליבה, מאותו יום בו נחטף בנה גיל – עד שער. 20:30, ספריית החלומות.

אהרן רזאל – מופע טרום השקה לאלבום החדש "הנשמה רוצה יותר". במופע מיטב הלהיטים: "תן לי את היום הזה","רחמים ניסן", "הבלדה לחוזר", "הגיבן הקדוש". 20:30, גולה.

יום חמישי: המסיבה הגדולה של הנוער

אירוע קיץ לבני הנוער – ערב עם DJ עידן בקשי, DJ לוטרה, DJ מיסטר בלאק, DJ דודי בוזגלו, DJ מרקוס ו-DJ אילון מתנה. האירוע בהובלת אגף חברה ונוער בשיתוף הרשות למאבק בסמים ואלכוהול.

ג'אז קלאב – דפנה לוי והקלאסיקטס במופע summertime. המוסיקה של גרשווין וחבריו מעולם הג'אז ומהתחום הקלאסי וביצועי ג'אז יחודיים למוזיקה עברית. עם יין ולאור נרות. 21:00, בשפירא האוס.

יגל הרוש – שירים לחצות הליל. מופע המבקש לשחזר את אחד הריטואלים העתיקים והמסעירים של השירה הלילית – תיקון חצות. 20:30 גולה.

יום שבת: נועלים את התערוכה

אירועי נעילה במוזיאון פתח תקוה לאמנות של תערוכת הציור "לשמור מרחק, על אינטימיות בציור עכשיו". האירוע יכלול שיח גלריה מיוחד ומופע פרפורמנס המגיב ליצירות בתערוכה. 12:00 שיח גלריה עם הציירים אדם גרשוני ודוד ניפו. 20:00 יתקיים הפרפורמנס "מתלכדים", מאת האמנית ליזה בליאסנאיה.

מופע אישי עם יאיר ניצני – במהלך המופע ישתף האמן את הקהל בשיריו ובסיפורים על דרכו האישית והמקצועית. 21:30, בשפירא האוס.

שבת תרבות. עם ח"כ איציק שמולי – העבודה, ח"כ יואב קיש – ליכוד ולילך זר – סטנדאפיסטית. אשכול פיס ברחוב בן גוריון 24, בשעה 11:00.

מוצאי שבת: היורשת וננסי ברנדס

היורשת – תיאטרון בית ליסין. דרמה ישראלית מאת גורן אגמון. עופר מופתע לגלות שאמו המנוחה לא הורישה לו בצוואתה דבר, וכל הרכוש יועבר לידי אחותו. אמו גם לא השאירה כל הסבר. הוא נחוש לגלות מדוע נושל מהירושה אך אחותו הצעירה מסרבת לשתף עימו פעולה. במהלך נסיונותיו להבין את הצוואה, יגלה את מסכת הסודות והשקרים שממנה מורכבים חייו. דרמה משפחתית פרי עטה של גורן אגמון, שמחזותיה “מכתב לנעה”, “קפה ערבה”, “עלמה ורות” ו”בית מרקחת שטרן-בלום” היו מהלהיטים הגדולים בתיאטרון בית ליסין. משך ההצגה: כשעה ועשרים ללא הפסקה. משתתפים: רבקה מיכאלי, מאי קשת, יניב לוי, תום חגי, נעה בירון, אלירן הרוש. רביעי 20:30, חמישי 17:00, מוצאי שבת 21:30, היכל התרבות.

סטנדאפ – ננסי ברנדס. כוכב הטלוויזיה, המלחין, המעבד, המוזיקאי עם חוש הומור, חוזר עם מופע סטנדאפ חדש, בכיכובו. ננסי מספר בדרכו החמה והמצחיקה איך זה לחזור לשגרת חיים אחרי ארבעה חודשים בבית חולים ואיך מעז יצא מתוק. המופע מגולל ברוח הומוריסטית את קורות חייו של ננסי, הקשר שלו עם משפחתו והאבהות בגיל מבוגר. מוצאי שבת, 21:30, מועדון הגולה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר