חר חסון, תן נתנזון וענת אביעד, לא רק בלונדינית, איתן מסורי
מימין לשמאל נגד כיוון השעון: שחר חסון, תן נתנזון וענת אביעד, לא רק בלונדינית, איתן מסורי. צילומים אילן בשור, תומר אפלבאום, מירה פוקס, אוהד רומנו

חפלה עם איתן מסורי, מופע מחווה לקווין ואירועים רבים לילדים: מה עושים השבוע בפתח תקוה

היכל התרבות יארח את המחזמר לא רק בלונדינית, וגם את סמי הכבאי, במוזיאון יתקיים סיור מודרך בתערוכות. מה עושים השבוע בפתח תקוה, כל הפרטים. תיהנו!

פורסם בתאריך: 16.2.20 08:48

 

1 ההרפתקה הגדולה של סמי הכבאי – הצגה מוזיקלית המבוססת על סדרת הילדים. ראשון, 16:30, היכל התרבות.

2 פלייליסט מסע מוזיקלי. יואב קוטנר עם הסיפורים שמאחורי השירים בליווי קליפים וקטעי ארכיון נדירים. והפעם על 'לאה גולדברג כוכבת על' – המשוררת עם הכי הרבה להיטים בזמר העברי. ראשון, 20:00, יד לבנים.

איתן מסורי. צילום מירה פוקס

3 חפלה עם איתן מסורי. מופע מחווה לרגל יום הולדתו ה-70 של מסורי. במופע יתארחו משה הלל ואופירה גלוסקא. ראשון, 20:30, לובי היכל התרבות.

4 ערב תרבות 'לאן פניה של מערכת המשפט' – בהנחיית העיתונאית תמר חיה הרפז. מרואיינים: נחום שרף עיתונאי ערוץ 13, עו"ד פנינית ינאי, עו"ד פרץ רצון סגן ניצב בדימוס ומפקד משטרת כפר סבא לשעבר. שני, 18:00, מרכז עולמות.

5 ראש העירייה מקשיב לתושבי שכונת עין גנים. מפגש עם ראש העירייה רמי גרינברג ומנהלים מהעירייה. שני, 20:00, בית הספר אמיר.

'לא רק בלונדינית'. צילום אוהד רומנו

6 'לא רק בלונדינית' – מחזמר עטור שבחים בהפקת מקור בעברית עם עשרות שחקנים, רקדנים ותזמורת חיה. המחזמר מגולל את סיפורה של אל וודס, שהייתה תמיד מלכת השכבה הקופצנית והאופטימית. עם תחביבים כמו שופינג, אופנה וטיפוח, אל מרגישה שיש לה הכל בחיים, עד שאהוב ליבה וורנר, מחליט לעזוב אותה ולחפש לו מישהי קצת יותר 'רצינית'. כדי להוכיח שהיא 'לא רק בלונדינית' ולכבוש מחדש את ליבו של וורנר, אל אורזת את מיטב בגדיה הוורודים ואת ברוזר (כלב הצ'יוואווה שלה) ויוצאת למסע הישר לבית הספר למשפטים באוניברסיטת הרווארד היוקרתית. כוראוגרפיה: אביחי חכם, בימוי: אביחי חכם, מוזיקה: לורנס או'קיף ונל בנג'מין, שחקנים: אניה בוקשטיין, עוז זהבי, חנה לסלאו, ששי קשת, מיי פיינגולד/רונה לי שמעון ואוריאל איזיקל, מחזאי: התר הך. שני, שלישי, 20:30, היכל התרבות.

7 הרצאה 'ראשת הממשלה גולדה מאיר ומה עכשיו'. עם ד"ר גילי גופר המכון למורשת בן גוריון. על היותה האישה הראשונה והיחידה עד עתה שהגיעה לצמרת המערכת הפוליטית בישראל. הרצאה במסגרת סדרת מפגשים העוסקת במקומן של הנשים בסיפור הציוני. שלישי, 10:00, בית שיח נשים.

8 סיפורים עם טעם – "נשיקות", לגילאי 3-6. שלישי, 17:00, מתנ"ס אחדות.

9 הצגת ילדים 'דון חואן בממלכת הפלמנקו' מבית רוני לוגסי. רביעי, 17:30, מתנ"ס עולמות.

10 מדע האהבה – הרצאה של ד"ר שלומית מזרחי, חוקרת מוח והתנהגות מהטכניון, החושפת כיצד חום ואהבה משפיעים על הביולוגיה (גנטית ופיזיולוגית) של ילדינו. שלישי, 20:30, מועדון הגולה.

11 קוויאר ועדשים. קומדיה משעשעת על החיים התוססים שמתחת לקו העוני. שלישי , 20:30, מתנ"ס עולמות.

12 חנן הגנן – הצגה במסגרת אירועי טו בשבט בעיר. לגילאי 4-8. רביעי, 17:00, מרכז קהילתי רמת ורבר.

13 האריה והעכבר – הצגה לגילאי 3-7. חמישי, 17:30, מרכז קהילתי בן חור.

נתן נתנזון וענת אביעד. צילום אילן בשור

14 "אני וחמותי עד צאת נשמתי" – מופע בידור של הקומיקאית והשחקנית ענת אביעד שכתב וביים נתן נתנזון. המופע כולל סיטואציות קומיות שכל ישראלי מכיר על זוגיות, משבר גיל הארבעים, החמות, ילדים ועוד. חמישי, 20:30 תיאטרון הבית גולדה.

15 לא רק ביטלס. מופע מוזיקלי עם ליאוניד פטשקה בהשתתפות העיתונאי, שדרן וזמר הג'אז דני שגיא והזמרת אלה תדמור. יום חמישי, 20:30, היכל התרבות.

16 שומרי המלכה – שומרי המלכה במופע מחווה סוחף ואנרגטי לאגדת הרוק Queen. חמישי, 20:30, מועדון הגולה.

17 סיור מודרך בתערוכות המוזיאון – ההשתתפות בסיור כלולה בכרטיס הכניסה. שבת, 12:00, מוזיאון פתח תקוה לאמנות.

שחר חסון. צילום תומר אפלבאום

18 שחר חסון – במופע סטנד אפ אנרגטי במיוחד. חסון מתעצבן על הדברים הקטנים שבחיים, מתעסק בזוגיות, יחסי הורים-מתבגרים ותוכניות טלוויזיה. כמובן שחסון לא שוכח לטפל גם בנושאים האינטימיים של החיים. מוצ״ש, 21:00, היכל התרבות.

19 כולה בארקה – Kula Baraka‎. כולה בארקה הוא הרכב ייחודי ויוצא דופן בנוף המקומי ומחוצה לו. המוזיקה של כולה בארקה היא שילוב של אנרגיה נשית, מיסטיקה יהודית וקצב משכר. מוצ"ש, 20:30, מועדון הגולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר