מוזיאון פתח תקוה לאומנויות, אירנה גורדון. צילום אלעד שריג, יואב רבן

פנים חדשות: שלושה מינויים במוזיאון פתח תקוה לאמנות

רעות פרסטר תנהל את המוזיאון ואת תחום האמנות בעיר, ד"ר אירנה גורדון מונתה לאוצרת, ואיריס שנבל תנהל את קריית המוזיאונים ואת שימור המורשת

פורסם בתאריך: 2.6.20 10:50

רעות פרסטר מונתה למנהלת מוזיאון פתח תקוה לאמנות ומנהלת תחום האמנות בעיר, זאת לאחר 19 שנות ניהול של מחלקות החינוך במוזיאון פתח תקוה לאמנות ובמוזיאון ראשונים לתולדות פתח תקוה. פרסטר כאמנית, הציגה תערוכות בארץ ובעולם וזכתה במספר פרסים יוקרתיים. פרסטר תחליף את נילי חי שפרשה לגמלאות.
ד"ר אירנה גורדון מונתה לאוצרת ראשית במוזיאון פתח תקוה לאמנות. גורדון היא אוצרת, חוקרת ומרצה לאמנות. בשנים האחרונות לימדה באורנים, בבצלאל ובמוסררה, ליוותה אמנים ויצרה שיתופי פעולה אומנותיים. ד"ר גורדון תחליף את דרורית גור אריה שפרשה מתפקידה כאוצרת המוזיאון ומנהלת המוזיאון לפני כשנה. איריס שנבל מונתה כמנהלת קריית המוזיאונים ושימור המורשת ובין היתר היא אחראית גם על מוזיאון ראשונים ובית אברהם שפירא.
ראש העירייה, רמי גרינברג, בירך על המינויים החדשים, לצד זה הודה לנילי חי שניהלה את קריית המוזיאונים בשנה האחרונה ובמשך שנים ניהלה את האגף לאומנות פלסטית וכעת פורשת לגמלאות, וכן הודה לדרורית גור אריה שהובילה והעמידה את המוזיאון בשורה הראשונה של מוזיאונים מובילים בארץ והקנתה לו מוניטין עולמי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר