מגזין דיזיינר מציג: מעצבים מומלצים במרכז
מגזין דיזיינר מציג: מעצבים מומלצים במרכז

מגזין דיזיינר מציג: מעצבים מומלצים במרכז

פורסם בתאריך: 18.3.19 09:21

אסף וינברום עיצוב וייצור גופי תאורה | האור כקישוט החלל

אסף וינברום. צילום: איה וינד

מי אני / הסטודיו, שנוסד בשנת 2010 על ידי אסף וינברום, עוסק בעיצוב וייצור גופי תאורה בעבודת יד, מעץ בשילוב מתכות, זכוכית, שיש וחומרים נוספים.

פרויקטים בולטים / הסטודיו עוסק בעיצוב וייצור גופי תאורה לפרויקטים בארץ ובחו"ל, חברות הייטק, חנויות, מסעדות, ובתים פרטיים. אחד הפרויקטים, MEET IN PLACE NYC, פרויקט ראשון גדול בניו יורק, שהסתיים בנובמבר האחרון, כלל עיצוב תאורה לחללי משרדים להשכרה. העבודה התנהלה מול FLOAT  STUDIO בעיצוב, תכנון וייצור בהתאמה לחלל. פרויקט נוסף: פנטהאוז בתל אביב, בעיצוב פנים של גבריאל טולדנו. המטרה בפרויקט היתה להתאים את גופי התאורה מאגוז אמריקאי לריהוט שנבחר מאותו עץ. פרויקט אחר הוא YA PAN – ביסטרו יפני של השף יובל בן נריה, בעיצוב פנים של פיצו קדם, בשיתוף סיגל ברנוביץ ואירנה גולדברג. על עיצוב התאורה, גופים התלויים בהשראת פעמוני רוח יפניים, הופקדה אורלי אברון אלקבס.

פנטהאוז בתל אביב. עיצוב: גבריאל טולדנו. צילום: עודד סמדר(

פנטהאוז בתל אביב. עיצוב: גבריאל טולדנו. צילום: עודד סמדר

האני מאמין שלי / "ברגע שאתה עושה משהו אחד לטווח ארוך – אתה הופך למקצוען בתחום".

הדבר הבא / "בעיניי יש חזרה לאחור, בכל הקשור לקישוטיות, ריבוי פרטים, צבעים ועומס טוב. נראה שמאסנו בקווים המינימליסטיים הקרים בשחור ולבן".

הפרויקט בניו יורק. עיצוב FLOAT STUDIO. צילום: MONYAM TOM

הפרויקט בניו יורק. עיצוב  "FLOAT STUDIO". צילום: MONYAM TOM

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


אורלי בקשי עיצוב ואדריכלות פנים | יוצרת חוויה ואיכות חיים

אורלי בקשי. צילום: יפעת גולן

מי אני / סטודיו אורלי בקשי, שהוקם בשנת 2007, מתמחה בעיצוב, אדריכלות פנים וניהול פרויקטים לדירות, פנטאהוזים, בתי נופש לתושבי חוץ, חנויות, משרדים, בתי כנסת, אולמות תצוגה ומבואות כניסה לבנייני יוקרה. הסטודיו הוא הלב הפועם של כל התהליך: בו נרקמות תוכניות, נבנה קונספט עיצובי, נבחרים חומרים ומבוצעות הדמיות תלת-ממד. "אנו מסתנכרנים ללוחות זמנים, תוכניות עבודה, תקציב ובעלי מקצוע. העבודה מתבצעת בהרמוניה, עם צוות עובדים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה", אומרת בקשי.

פרויקטים בולטים / בתי נופש לתושבי חוץ: פרויקטים במסגרתם נוצר קשר עם לקוחות מעבר לים, אשר היכרות קצרה (במיילים ובתכתובות) מביאה להבנה עמוקה של צורכיהם ורצונותיהם, ויוצרת תוצאה ייחודית, עשירה ומותאמת אישית.

בית בפרויקט האירוס נס ציונה. צילום: 3d blender

בית בפרויקט האירוס נס ציונה. צילום: 3d blender

בתי כנסת: תכנון ועיצוב בתי כנסת, תהליך מאתגר ומרגש בפני עצמו. לרוב, העיצוב אלגנטי קלאסי, צעיר ומזמין את קהל המתפללים. על הפרק עומד תכנון ועיצוב מלון בוטיק – חדש/ישן.

האני מאמין שלי / "היופי נמצא בכל דבר, רק אם נרצה לראותו. כמעצבת, אני בתפקיד של יוצרת חוויה ואיכות חיים".

הדבר הבא / "בעתיד נראה שילוב מערכות טכנולוגיות מתקדמות חדשות, לצד חומרים שרואים בהם את תהליכי ההתיישנות, מראה שכבות שנוצר עם הזמן".

דירה בחולון. צילום: איתי סיקולסקי

דירה בחולון. צילום: איתי סיקולסקי

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


מאירה מעייני עיצוב פנים והום סטיילינג | שיווי משקל בין חלל, חומר וצבע

מאירה מעייני

מי אני / הסטודיו בבעלות מאירה מעייני, אשר הוקם לפני עשרים שנה, עסק בעבר באדריכלות ובעיצוב פנים. כיום הוא מציע שירותי עיצוב פנים והום סטיילינג, ומתמחה בעיצוב ותיכנון בתים, דירות, משרדים, שיפוץ דירות ובתי מסחר.

פרויקטים בולטים / בית ישן בכפר, שנבנה על ידי המייסדים, עבר שיפוץ מקיף תוך שמירה על אופיו הראשוני. השיפוץ כלל הוספת קומה, שינוי מיקום הפתחים, שימור הגג הישן ושימור גודל השטח החיצוני בהתאם לצרכי דיירי הבית. החומרים שנבחרו: ברזל, בטון ואבן בצבעוניות בהירה התואמת את הסביבה הכפרית ומשתלבת בין עצי הצפצפות שמסביב.

האני מאמין שלי / "עיצוב בעיני זה קסם, ההתאמה בין אנשים, חלל ואור של בית. כמעצבת אחפש תמיד את שיווי המשקל בין החלל החומר והצבע. המחשבה שמלווה אותי בתחילת פרוייקט היא שתפקידי לעזור ללקוח להגשים את חלומו ורצונו. ובזה צריך הידע שלי להשתלב".

הדבר הבא / "טרנד הבטון שהתקבע כאן ימשיך ללוות אותנו. וגם חזרה לצבע אחרי תקופה ארוכה של צבעים מונוכרומטים, צבעי הוורוד והצהוב מתקבעים מחדש, הצמחייה שחוזרת לפנים הבית והחומרים האורגנים".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


אורנה ליסאור רבינוביץ תכנון ועיצוב פנים | רגוע ונינוח בקריצה הומוריסטית

אורנה ליסאור רבינוביץ צילום יחצ

מי אני / "משרדי נפתח לפני 25 שנה, במהלכן אני עוסקת בתכנון ובעיצוב פנים של בתים, דירות ומשרדים. את המשרד פתחתי לאחר ארבע שנות לימודי אמנות במדרשה לאמנות. בשלב מסוים המשכתי ללימודי עיצוב פנים, אותם סיימתי באורט קריירה".

פרויקטים בולטים / "בית כפרי שנבנה לזוג צעיר בנחלה של ההורים, מעוצב בסגנון כפרי קליל, עם חומרים טבעיים כמו רצפת אבן חלילה, חלונות ודלתות ברזל – כולם בצבעוניות רכה.

בית בסגנון כפרי. צילום: נויה שילוני-חביב

פרויקט נוסף: "דירה בפתח תקווה, שתוכננה לבני זוג שילדיהם עזבו את הבית. הכוונה היתה ליצור חלל ציבורי גדול ומפנק, שגם בו שולבה צבעוניות רכה ובהירה, עם נגיעות צבע.

פרויקט אחר: "דירה בהוד השרון, שעוצבה בסגנון אקלקטי, ובה תוכנן חדר השירותים בהשראת עיצוב אירופאי".

האני מאמין שלי / "אני  אוהבת להשתמש בחומרים טבעיים, כמו ברזל, עץ ובטון, אבל לא פוחדת להשתמש גם בחומרים סינתטיים יותר כמו פורמייקה, גרניט פורצלן וכדומה. סגנון העיצוב שלי נע בין כפרי רגוע עד מודרני, כשהבתים אותם אני מעצבת נהנים ממראה רגוע ונינוח עם קריצה הומוריסטית. מעבר לזה חשוב לי למצוא פתרונות אחסון שונים, כי אני מאמינה שבית חייב להיות פונקציונלי ולשקף את הצרכים, הרצונות והחלומות של דייריו".

הדבר הבא / "בעיניי, יש כמה מגמות בולטות: צבעוניות חד-גונית, עם הרבה גוני אפור ושחור. חיפויי קירות בחומרים שונים כמו לוחות בטון, לוחות עץ וכדומה, וחומריות של בטון וברזל עם נגיעות עץ".

צילום: נויה שילוני-חביב

צילום: נויה שילוני-חביב

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


אלה סהר אדריכלות ועיצוב פנים | בין פונקציונלי לבין עיצובי וחדשני

אלה סהר. צילום: סם יצחקוב

מי אני / אלה סהר, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, הקימה בשנת 2005 את משרדה המתמחה בבנייה פרטית, ציבורית ומסחרית. המשרד נמנה עם רשימת המועמדים בתחרות Building of the Year 2017 של אתר האדריכלות המוביל בעולם ArchDaily , הגיע לשלב הגמר בתחרות אות העיצוב בשנים 2012 ו-2015, והופיע בספר הבינלאומי של אדריכלי ישראל.

פרויקטים בולטים / "שני פרויקטים מרתקים שתכננתי לאחרונה הם בית משפחתי בו מתקיים משחק מעניין בין פתוח לסגור ובין החלל הפרטי לחלל הציבורי, ובית סובב פטיו. בימים אלה אני מעורבת במספר פרויקטים של בנייה מאפס ושיפוצים מורכבים מאוד עבור לקוחות פרטיים. בתחום הציבורי לקחתי חלק בשיחזור ביתן הזכוכית במוזיאון ארץ ישראל, וביצעתי פרויקטים עבור רשות הדואר, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, עיריית רמת גן ועוד".

בית פרטי ברמת גן. צילום: ליאור אביטן

בית פרטי ברמת גן. צילום: ליאור אביטן

האני מאמין שלי / "באמצעות יצירת דיאלוג מתמשך עם לקוחותיי אני יוצרת עבורם שילוב מושכל ומאוזן בין הממד הפונקציונלי לממד העיצובי והחדשני".

הדבר הבא / "נקודת המוצא שלי בכל פרויקט היא הצרכים והשאיפות של הלקוחות, תוך התאמה למגמות עכשוויות. תכנון מדויק ושיתוף פעולה פורה עם הלקוחות מאפשרים לי לתרגם את הסיפור שלהם לנרטיב עיצובי ותכנוני, שייצור עבורם את חוויית המגורים הטובה ביותר".

שיפוץ בית קיים בתל אביב. צילום: ליאור אביטן

שיפוץ בית קיים בתל אביב. צילום: ליאור אביטן

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


בוכהלטר עיצוב פנים ואדריכלות | סגנון חיים וחוויית מגורים

גיא ואורנית בוכהלטר. צילום: עופרה שמעוני

מי אנחנו / בוכהלטר הינו סטודיו בוטיק, בהנהלת אורנית וגיא בוכהלטר, המתמחה בעיצוב פנים יוקרתי, בעל ותק של למעלה מ- 25 שנה. עיקר פעילות הסטודיו בבנייה פרטית, פנטהאוזים, דירות יוקרה ובנייני בוטיק.

פרויקטים בולטים / "דירת 170 מ"ר בבניין יוקרתי באזור המרכז, שעוצבה בסגנון עכשווי. אחת הסיבות שאנחנו אוהבים לעצב בסגנון זה, היא האתגר במציאת המינונים הנכונים והצורך להתמקד גם בפרטים הקטנים ביותר", מסבירים בני הזוג בוכהלטר. "את ההשראה שאבנו מסצינת העיצוב האירופאית, ותכננו חלל שישדר נוחות יחד עם שמירה על ניקיון ותחושת מרחב נוחה ויוקרתית".

דירה בבניין יוקרתי (צילום: סטודיו בוכהלטר)

דירה בבניין יוקרתי (צילום: סטודיו בוכהלטר)

האני מאמין שלנו / "הסטודיו מציע עיצובים מגוונים, מתוך אמונה שעיצוב פנים איכותי אינו תלוי בטרנדים. עיצוב טוב הוא פרי עיצוב מדויק וממונן, המצליח לשלב בין סגנון החיים לחוויית המגורים המתאימה באופן מלא ללקוח. אנחנו יוצרים חללים יוצאי דופן, מעוררי השראה, נעימים, יפים ונוחים, במסגרת רצונות לקוחותינו ותקציבם".

הדבר הבא / "חשוב לזכור: טרנדים הם דבר מתעתע. כרגע אנחנו חוגגים על הגוונים האפורים עם שילובים של עץ ומתכת, אריחי ענק דמויי בטון, חיפוי קיר מעץ בסגנונות ובגימורים שונים. המטבחים עשירים באמצעים טכנולוגים, ועם איים עצומים".

צילום: סטודיו בוכהלטר

צילום: סטודיו בוכהלטר

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


ליאת ניר בלזר עיצוב פנים, תכנון והלבשת בתים | יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה

ליאת ניר בלזר. צילום: מאיה חבקין

מי אני / ליאת ניר בלזר, מעצבת פנים משנת 2003, בעלת סטודיו עצמאי לעיצוב פנים והום סטיילינג' המתמחה בעיצוב ובתכנון דירות ובתים פרטיים מהשלב הראשוני. זאת בנוסף לשירותי ייעוץ וליווי בכל הקשור להלבשה ועיצוב חלל.

פרויקטים בולטים / שיפוץ, עיצוב והלבשת  בית דו-קומתי במודיעין. פרויקט בו התבקשתי לרענן נכס ישן על שתי קומותיו. התוצר הסופי יצר חיבור אידיאלי וזורם בין המטבח לבין חדר המגורים, וחלל החוץ קיבל במה משמעותית.

פרויקט נוסף: דירת נופש בת 2 חדרים ביפו מול הים, אותה הלבשתי מ-א' עד ת', במטרה לתת לה תחושה ביתית ונעימה ומצד שני תחושת חופש ומרחב. מיקום הדירה היה ההשראה העיקרית לעיצוב, לבחירת האקססוריז והגוונים הכלליים בדירה. את הקירות מעטרות תמונות יפואיות בשחור-לבן, והריהוט בצבעי תכלת עם נגיעות צהוב וורוד.

פרויקט שלישי: עיצוב והלבשת מיני-פנטהאוז בגני תקווה. פרויקט שכלל התאמת הבית למשפחה שבראשה לקוח מוגבל פיזית, המתנייד באמצעות הליכון רחב. מסיבה זו נשמרו מעברים רחבים המאפשרים גמישות  בניידות. כדי למצוא את האיזון בין העדפותיהם השונות של בני הזוג, בין המודרני לכפרי, משלב החלל הציבורי פרקטיות לצד עיצוב מאופק.

מיני-פנטהאוז בגני תקווה. צילום: אורית ארנון

מיני-פנטהאוז בגני תקווה. צילום: אורית ארנון

האני מאמין שלי / "אני מאמינה בעיצוב שמייצר חממה ביתית, ואני אוהבת לעצב בתים 'עובדים ונושמים', עם נגיעות צבע עדינות. כאלה שיש בהם אמירה אישית תוך הבנת הטעם וצורכי הלקוחות, הקשבה וחיבור לאופי ולסגנון החיים שלהם. אני מאמינה בעיצוב נגיש מתוך הבנה שהכל עניין של יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה".

הדבר הבא / 'מקסימליזם' – טרנד נפלא שהחוק היחיד בו הוא שאין חוקים! יש בו תשוקה עצומה ליצירת חלל צבעוני, נוח, עשיר בפרטים ובעל אמירה אישית מובהקת. מקסימליזם אינו מדבר בהכרח על חלל מבולגן,  עמוס בפרטים שפוזרו בצורה רנדומלית, ואינו מתכוון לחלל מדוגם ומסודר בקפידה: הרעיון הוא לשלב בעיצוב טקסטיל, אמנות לסוגיה, וכמה שיותר ספרים ופריטים שיוצרים חלל אישי ותחושת שייכות".

מטבח בבית פרטי במודיעין. צילום: שירן כרמל

מטבח בבית פרטי במודיעין. צילום: שירן כרמל

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


איתי בר-און עיצוב תעשייתי | עיצוב כחידה וכמשחק

איתי בר און. צילום: מני שקד

מי אני / סטודיו איתי בר-און בע"מ, שהוקם בשנת 2010 ובראשו עומד המעצב הראשי איתי בר-און, מתמקד בעיצוב חיפויים תלת- ממדיים וגופי תאורה, ומעניק דגש למחקר טכנולוגיות וחומרים.

פרויקטים בולטים / VERTIGO – חיפוי תלת-ממדי בקאסטום מייד שעשינו במתחם צמרות בתל אביב, בבניין W PRIME. הפרויקט היה מורכב מאוד ביחס לעבודה התעשייתית שאנחנו עושים, ומאוד מאתגר מבחינה טכנית. למעשה, העבודה היתה להלביש שמלה על לובי כניסה לבניין. הפרויקט היה מורכב על כל היבטיו: תכנון המודל, הייצור שלו, העבודה מול מהנדס אשר צריך לאשר את התלייה שלו, ולעמוד בתקנים והעבודה מול האדריכלים והקבלנים בשטח".

STORK – גוף תאורה, באורך של כ-3.5 מטרים  לחלל התצוגה של חברת פיטרו. עבדתי במקביל עם מעצבת התאורה אורלי אלקבץ, כדי לעצב גוף בהתאמה אישית לשולחן ישיבות, שייראה כמו קו דק שמטפס מהרצפה ועובר לאורך השולחן".


האני מאמין שלי / "עיצוב עבורי הוא חידה ומשחק. אני לא ממציא את הגלגל אלא מנצל הזדמנות שנמצאת שם ויוצר מהלך שמשנה את כל התמונה".

הדבר הבא / "השיש חוזר ובענק, והוא מספק איזון חזותי מרענן בשילוב חומרים חמים כמו עץ וצבעים עזים; גיאומטריה: הדפוס הגיאומטרי הוא תמיד אופנתי ואפשר להשתמש בו בצורה מודרנית או קלאסית; שחור: הצבע השחור הוא קלאסי ומתוחכם ובעצם מדגיש את הקווים העיצוביים בחלל".

גוף תאורה STORK( צילומים: סטודיו מעיין גולן(

גוף תאורה STORK (צילום: סטודיו מעיין גולן)

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


ארז חייט עיצוב פנים | תפישת עיצוב המרחב כאומנות

ארז חייט. צילום: אלעד גונן

מי אנחנו / סטודיו ארז חייט, שנוסד בשנת 2012, מתמחה בתכנון ובעיצוב בתי מגורים, פנטהאוזים ודירות יוקרה, משרדים וחללים מסחריים. חייט, המשמש בו הלכה למעשה כדיירקטור, הוא בוגר מרכז הבנייה הישראלי, שכבר במסגרת לימודיו הצטיין ובלט בעיצוביו שזכו, בין השאר, לשבחים בתעשייה. בנוסף להיותו מעצב ראשי בסטודיו, פועל ארז כמרצה בפורומים מקצועיים במגוון תחומי עיצוב.

פרויקטים בולטים / פנטהאוז בירושלים, דירה בבת ים הצופה לים, בית במושב בית זית שפונה להרים, בית בעמינדב שפונה לגבעות. לא משנה באיזה אזור גיאוגרפי ממוקם הפרויקט, העיצוב של חייט משדרג את הנוף שניבט ממנו ומהווה את התפאורה הדרמטית והמפוארת של הנוף העוטף אותו. בכל פרויקט יש מחשבה על חלוקת החלל, העמדת הריהוט, שילובים של חומר וצבע, ומחשבה על פרטים הקטנים ביותר.

עיצוב דירה עם נוף לים בעיר בת ים. צילום: אלעד גונן.

ארז חייט עיצוב פנים | תפישת עיצוב המרחב כאומנות. צילום: אלעד גונן.

האני מאמין שלי / "הסטודיו שואף להותיר חותם מובהק,  כאשר הוא תופש את עיצוב המרחב כאומנות, שרק תמהיל מדויק של מכלול מרכיביו יביא לתוצאה הרצויה. השאיפה בכל פרויקט היא להגיע לתוצר מעוצב ופונקציונלי, הנובע מתכנון מוקפד ומדויק".

הדבר הבא / "טביעת האצבע של המעצב בכל פרויקט מופיעה בצורת קיר כוח בסלון. זהו אלמנט עיצובי פיסולי שנוכחותו מרהיבה ונראה שיש לו ישות עצמאית, כזו שמשפיעה על כל אחד מהחללים סביבו. זהו אלמנט שתרומתו לחומריות, לפונקציונליות, ולצבעוניות החלל אינה מוטלת בספק, ומביאה את המרחב לנראות שאין שנייה לה".

עיצוב דירה עם נוף לים בעיר בת ים. צילום: אלעד גונן.

עיצוב דירה עם נוף לים בעיר בת ים. צילום: אלעד גונן.

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר