צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מנהלת תיכון שוקלת להחזיר לעבודתו מורה שנחשד בפדופיליה ונסגר נגדו התיק

לאחר שהמנהלת הבינה כי התיק נגד המורה נסגר, וכי וועד ההורים המוסדי מסכים להחזרתו, היא שוקלת את בקשתו של המורה לחזור ללמד. "ממשרד החינוך נמסר לנו באופן פורמלי ומוסמך כי לא קיימת כל מניעה להעסקתו בביתה ספר", היא כותבת להורים

פורסם בתאריך: 29.11.17 09:31

לפני כחודשיים סערו הרוחות באחד מהתיכונים בעיר, כאשר  תלמיד הפיץ  סרטון מהאתר של מי שמכונה "צייד הפדופילים", אבי דוביצקי, בו נראים שוטרים עוצרים אדם באמצע הרחוב כחשוד למעשי פדופיליה. התלמיד זיהה את האדם בסרטון, כמורה בבית הספר. לאחר חשיפת המקרה, הוצא המורה לחופשה עד שהנושא ייבדק לעומקו. בסופו של דבר התברר כי המשטרה סגרה נגד המורה את התיק עוד לפני ארבע שנים – אז צולם הסרטון. כעת כותבת המנהלת להורים כי ישנה כוונה להחזיר את המורה לעבודתו, ולא כולם אוהבים את זה.

"כידוע לכם, לפני כחודש הופץ סרטון באתר פרטי על המורה בו נראה נעצר על ידי המשטרה", כותבת המנהלת במכתבה. "כמובן שמיד התחלתי בבדיקה מעמיקה של הנושא בשיתוף משרד החינוך, משטרת ישראל, הרשת ואגף החינוך של עיירת פתח תקווה. במקביל, הוא התבקש לא להגיע לבית הספר עד לסיום הבירור והבדיקה".

המנהלת מתייחסת לסגירת התיק על ידי המשטרה ללא נקיטת הליכים נגדו וללא כל האשמה. "ממשרד החינוך נמסר לנו באופן פורמלי ומוסמך כי לא קיימת כל מניעה להעסקתו בביתה ספר, משרד החינוך מסר לנו כי מבחינת המשטרה לא קיימת כל מניעה להעסקתו", היא כותבת.

לדבריה לאחר שקבלה את כל המסמכים, כינסה את ועד ההורים המרכזי שעיין בהם וקיבל החלטה שאין מניעה להחזיר את המורה לבית הספר. "היות ומדובר בסיטואציה רגישה ומורכבת, המורה עדיין אינו מגיע ללמד בבית הספר בשלב הזה. עם זאת, המורה הביע את רצונו לחזור וללמד. נוכח עמדת משרד החינוך ועמדת ועד ההורים המוסדי, שוקלת הרשת להחזירו לעבודה".

קיבלנו את המכתב של המנהלת, אבל אנחנו מתנגדיםש שהמורה יחזור ללמד", אומרת אמא לתלמידה בכיתה י"א. "רק הרעיון שאולי משהו ממה שנכתב הוא נכון, מפחיד אותנו. הוא בנאדם טוב, אבל אנחנו לא יודעים מה יש מאחורי האדם. אמרנו את דעתנו ואנחנו מקווים שיתחשבו בה".

מהרשת נמסר בתגובה: "ראשית, המורה לא הוחזר ללימודים. השיקול המרכזי בקבלת ההחלטות לאורך כל הדרך היא תחושת המוגנות של הילדים בבית הספר ושל הוריהם. בהתאם לכך, המורה התבקש לא להגיע לבית הספר, ובמקביל פעל בית הספר בשקיפות מלאה מול ההורים, שיתף אותם בכל פרטי העניין הידועים לו ובהליך קבלת ההחלטות, ודלת מנהלת בית הספר פתוחה תמיד בפני כל הורה. כמובן שכל פעולות בית הספר מתבצעות בתיאום מלא עם העירייה ומשרד החינוך. כך גם יהיה בהמשך לגבי החלטות שתתקבלנה בנושא זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר