אחת המשאיות שנסעה בזמן הלימודים. צילום באדיבות ההורים
אחת המשאיות שנסעה בזמן הלימודים. צילום באדיבות ההורים

הורים מ"אהוד מנור" מזהירים: משאיות נוסעות על המדרכה ומסכנות את הילדים

לטענתם המשאיות מאתר הבנייה הסמוך לבית הספר נוסעות על המדרכה בבוקר ובצהריים כשהילדים מגיעים לבית הספר ויוצאים ממנו. לטענת הבוקר נהג משאית כמעט פגע בילד

פורסם בתאריך: 7.12.17 18:40

הורים לתלמידים מבית הספר "אהוד מנור" בשכונת אם המושבות, מתלוננים על כך שהמשאיות שעובדות באתר הבנייה הסמוך מסכנות את הילדים בשעות הבוקר.

לטענת אחת האמהות, היום (חמישי) בבוקר אחת המשאיות יצאה ברוורס מאתר הבנייה ולכאורה כמעט עלתה על ילד שהלך על המדרכה. "איך אפשר למנוע ממשאיות לצאת בזמן שילדים ממהרים לבית הספר?", תוהה האם. "רק שאחרי מעביר הכבישים צעק לנהג המשאית ובתמורה קיבל מטר של קללות, מישהו הגיע למקום ועזר למשאית לצאת ברוורס. לצערנו, כך זה בכל בוקר. מדובר בסכנת חיים. תנועת המשאיות על המדרכה צריכה להיפסק בזמן שהילדים לומדים ואני חוששת שעד שלא יקרה אסון אף אחד לא יתעורר".

מה עשיתם בנידון?

"התלוננו כמה פעמים בבית הספר, בקשנו שהמשאיות לא ייסעו בזמן שהילדים הולכים לבית הספר, אבל לצערי, בכל פעם בהנהלה אומרים שיעצרו אותם, אבל בפועל אין פיקוח ונהגי המשאיות עושים מה שהם רוצים".

הורה אחר מוסיף: "לצערי כל עוד לא יהיה פיקוח הדוק וכל עוד נהגי המשאיות לא יקבלו דוחות, הנסיעה על המדרכות בשעות הבוקר והצהריים תמשך. הם תחת לחץ של עבודה, ולדעתי פחות מעניין אותם אם הילדים הולכים על הכביש או לא. ולמרות זאת אני בטוח שאף אחד לא באמת רוצה שיקרה אסון".

בעיריית פתח תקוה אומרים כי הנושא אמור להיות בטיפול משטרת התנועה ולא של השיטור העירוני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר