הסימנים על צווארו של התלמיד. צילום באדיבות ההורים
הסימנים על צווארו של התלמיד. צילום באדיבות ההורים

תלמיד כיתה ה' טוען: "איש חינוך בבית הספר קרא לי זבל והכה אותי"

הורי התלמיד הגישו תלונה נגד איש החינוך בטענה כי הכה לכאורה את התלמיד והשפיל אותו

פורסם בתאריך: 1.1.18 17:39

הורים לתלמיד כיתה ה' בבית ספר יסודי בעיר, הגישו תלונה במשטרת פתח תקוה כנגד איש חינוך בכיר בבית הספר, לאחר שלטענתם הוא תפס את הילד בחוזקה בגרון ובצוואר, דיבר לילד לא יפה וסירב לתת לו להתקשר לאמו. "רבתי עם אחת הבנות בבית הספר, היא שפכה לי את התיק וקרעה לי את הספרים וקראו לבכיר", סיפר התלמיד. "הוא הגיע למקום וראה את זה ובמקום לבדוק מה היה הוא השפיל אותי לפני כל הכיתה, אמר לי שהוא לא רוצה לגעת בי בגלל הסירחון שלי ואז תפס אותי מהיד ובמדרגות הוא תפס אותי בצוואר ובעורף, קרא לי זבל וכשהגענו למשרד הוא זרק אותי על הכיסא שלו".
התלמיד המשיך וסיפר: "במשרד בקשתי להתקשר לאמא שלי לספר לה מה היה והוא נתן לי מכה בפרצוף. התחלתי לבכות והיועצת לקחה אותי. אחרי כמה זמן הם התקשרו לאמא שלי ואמרו לה שאני מתנהג לא יפה ושאני בוכה. אחר כך אני התקשרתי אליה וסיפרתי לה מה היה והיא באה לקחת אותי".
אמו של התלמיד אמרה למלאבס: "הילד התנגד לצאת מהכיתה ואותו איש חינוך, במקום להתקשר אלינו ההורים, החליט לפעול בעצמו, הוא גרר את הילד מהכיתה ובמדרגות, הוא תפס אותו בצוואר ובעורף וגרר אותו ואז דחף אותו לכיסא.אני לא יכולה לשכוח איך הבן שלי אמר לי שהוא אמר לו באוזן 'זבל'. יש לו סימנים על הצוואר והוא במצב לא טוב".

עוד היא מוסיפה: "כשהגעתי לבית הספר נכנסתי אל הבכיר ושאלתי מה הוא עשה לילד שלי, הוא ביקש שנשב ונדבר ואני אמרתי לו שאין מה לדבר, אסור לגעת בילד. הודעתי לו שאני הולכת להגיש תלונה במשטרה". האב מוסיף: "הילד היה עד לפני שבוע בבית ספר אחר בעיר, ביקשנו להעביר אותו בית ספר מסיבות שלנו. אחרי המקרה, הגעתי לבית הספר על מנת לראות במי מדובר, אותו איש חינוך ביקש ללחוץ לי את היד ולשבת לשוחח איתי בחדר, לא הסכמתי לשבת איתו והלכנו".
סבתו של התלמיד הוסיפה: "מדובר במקרה חירום של איבוד שליטה מצד בית הספר".
תגובות העירייה: "הילד השתולל ותקף ילדה בכיתה. איש החינוך הוזעק והפריד בין התלמידים. יובהר כי מדובר באיש חינוך מצטיין שפעל לפי הכללים ומנע אלימות כלפי התלמידה. גורמי המקצוע והייעוץ מעורבים בפרשה ומעבר לכך אין מקום לפרט מפאת צנעת הפרט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר