גן ילדים צילום אילוסטרציה מישל גבינט
גן ילדים צילום אילוסטרציה מישל גבינט לגן המצולם אין קשר לכתבה

תלונות בגן יתיר בנווה גן: פעם הגננת חסרה, פעם הסייעת

הורים בגן מתלוננים על תקלות רבות בתפעול הגן בגלל מחסור באנשי צוות. בשבוע שעבר למשל הגן פשוט נפתח באיחור באחד הימים

פורסם בתאריך: 8.1.18 08:25

הורים לילדים בגן יתיר בשכונת נווה גן, מתלוננים על מחסור באנשי צוות..ביום רביעי שעבר נפתח הגן בשעה 8:00 ולא בשעה 7:30 מאחר והסייעת לא הגיעה והעירייה לא שלחה סייעת חלופית. "חיכינו למעלה מחצי שעה בכניסה לגן, ברוח ובקור וזה ממש לא בסדר שבעירייה לא מתארגנים מראש על מחליפה, למרות שהם יודעים על כך", אומרת אחת האימהות.

לטענת ההורים, זו לא פעם ראשונה שהצוות חסר. "ביום ראשון שעבר הגננת לא הגיעה לגן ובמקום זה, היו שתי סייעות הסייעת הרפואית והסייעת הקבועה, ביום שני, שלחו גננת מחליפה אחרי שצעקנו וביום שלישי שלחו גננת אחרת וברביעי הסייעת כאמור לא הגיעה והגן נפתח בשעה 8:00", אומרת האם. "אין לנו תלונה לגננת או לסייעת, אלא למינהל החינוך שלא דואג מראש למחליפות למרות שהם יודעים על כך. לפעמים גם לא עונים במוקד. מי שסובל מכך אלו הילדים שלנו, שהדמות החינוכית מתחלפת להם כמעט כל יום". אם אחרת מוסיפה: "לבן שלי יש בעיות של פרכוסי חום, הצוות הקבוע בגן מעודכן על כך, אבל כשהצוות מתחלף ויש סייעת חלופית או כל יום גננת אחרת, אני בבעיה, אני כל היום לא רגועה, עושה טלפונים על מנת לוודא ששמים לב לילד. לא פעם, אפילו השארתי את הילד בבית, כי לא רציתי לקחת צ'אנס".

 

 

 

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אכן, בגן חסרה הגננת בשל מחלה. משרד החינוך לא מצא מילוי מקום ולא נתן לרשות מאגר של ממלאות מקום בגנים בהם קיים מחסור. אגף גני ילדים שיבץ בגן  סייעת נוספת על מנת לאפשר לימודים כסדרם. מחלקת כוח אדם במינהל החינוך נותנת מענה טלפוני לאורך כל היום לכל הגננות והסייעות הפונות. לעיתים יש עומס טלפוני, אך חשוב לציין כי מדובר על כמות של למעלה מ-1,000 אנשי צוות, סייעות וגננות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר