היכל התרבות צילום זאב שטרן
היכל התרבות צילום זאב שטרן

דרמה בחוג תיאטרון: השיקים הופקדו בבת אחת, ההורים מתלוננים

בשל עיכוב בגבייה, הופקדו ארבעה שיקים עבור החוג באותו יום, במקום שיק מידי חודש

פורסם בתאריך: 4.1.18 18:33

הורים שרשמו את ילדיהם לחוג תיאטרון של מקפת המתקיים בהיכל התרבות, טוען שחייבו אותם בתשלום אחד עבור ארבעה חודשי פעילות קודמים, מספטמבר ועד דצמבר כולל, במקום לפרוס את התשלום. זאת לאחר שנתנו שיקים לתשלום מידי חודש, אך השיקים לא הופקדו.

"בתחילת השנה נתתי שקים עבור חוג התאטרון", אומרת אחת האימהות, "לא שמתי לב שהשקים לא הופקדו ובחודש דצמבר ראיתי שהם הפקידו בבת אחת את כל ארבעת השקים. זה אומר שבמקום שאשלם בחודש 270 שקלים שילמתי 1,080 שקלים בבת אחת. פניתי למזכירה במקום והבנתי שהיתה בעיה והתחלפה בחורה בהנהלת החשבונות ולכן לא הוקלדו אמצעי התשלום. הבעיה היא שהם הפקידו את כל השקים בבת אחת ומבחינתנו ההורים, מדובר בהוצאה גבוהה ולא מתכוננת. קורה שעושים טעות, אבל היו צריכים ליצור איתנו קשר, להסביר ששכחו להפקיד את השקים ולשאול האם בסדר להפקיד את כל השקים או שנעדיף לחלק את התשלום מחדש. לא ייתכן שמפקידים בלי לעדכן אותנו. המזכירה אמרה לי שהיו שינויים בהנהלת חשבונות ונוצרה בעיה והרבה אנשים התקשרו אליה כי היתה בעיה עם התשלום. בקשתי ממנה להחליף את השקים בכרטיס אשראי, על מנת למנוע בעיה כזו בעתיד".

 

עוד אמרה האם: "והיא הבטיחה לי שזה היה משהו חד פעמי וזה הסתדר. אולי זה הסתדר, אבל לנו ההורים זה מאוד לא נוח, כי שאתה נותן תשלום ואתה יודע שאמור לרדת לך סכום מסויים בחודש ומסתבר שהוא פי ארבע, זה לא פשוט ולא בסדר"
ממקפת נמסר, שהנושא נמצא באחריות העירייה והיכל התרבות.
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "ההרשמה לחוג דרמה נפתחה בתחילת ספטמבר תוך מאמצים להגיע לכל הילדים המעוניינים להצטרף לחוג. מאחר ומדובר בתקופה לחוצה ובלוח זמנים צפוף, קיים מצב בו ילדים מגיעים בחודשים ספטמבר/אוקטובר לתקופת ניסיון וכל מערך התשלומים מתעכב עקב כך. מסירת התשלומים המסודרת מתבצעת לאחר גיבוש רשימת התלמידים המשתתפים בחוג ואנו מתנצלים על העיכוב שחל בגבייה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר