חטיבת רשיש. צילום: זאב שטרן
חטיבת רשיש. צילום: זאב שטרן

אלימות מפחידה: תלמיד היכה תלמיד אחר עם אגרופן

המקרה אירע סמוך לכניסה לחטיבת רשיש. הרקע: התלמיד המכה חשד שהתלמיד המוכה ישן אצל חברתו

פורסם בתאריך: 16.1.18 13:32

אירוע אלימות חריג התרחש ביום רביעי שעבר מחוץ לחטיבת רשיש, סמוך לקיוסק המשותף לחטיבה ולתיכון. מספר תלמידים מבית ספר אחר, הגיעו למקום על מנת להכות את אחד מתלמידי החטיבה. לטענת תלמידים שמכירים את הסיפור, הסיבה לכך הייתה שאחד התלמידים התוקפים חשד כי המותקף ישן אצל חברתו והגיע לסגור איתו חשבון.
לדברי מספר תלמידים שראו את המקרה, הוא הגיע למקום עם אגרופן וחיכה לתלמיד מחוץ לבית הספר ורחוק מהשער. "הוא הגיע אחרי בית הספר יחד עם חברים נוספים ותפס אותו מחוץ לבית הספר", אומר תלמיד שהיה נוכח במקום בזמן שהתלמידי הוכה. "הוא נתן לו אגרוף בלחי עם אגרופן ומיד מלא תלמידים הגיעו למקום, קראו למנהלת בית הספר ולשומרת ובית הספר הזמין למקום אמבולנס ומשטרה", מסביר אותו תלמיד. "הבנו למחרת שהתלמיד קיבל טיפול בבית החולים ושוחרר הביתה והוא בסדר גמור.
לטענת תלמידים מהחטיבה, זו פעם ראשונה שמתרחש מקרה כזה. "אני לומדת בבית הספר שלוש שנים וזו פעם ראשונה שראיתי מכות ומקרה אלימות ולכן היינו מאוד מופתעים מהמקרה", אומרת תלמידה. "כולנו היינו בשוק מהסיטואציה, זה לא משהו שמתאים לבית הספר שלנו".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "נסיבות המקרה והטיפול בתוקפים מטופלים בשלב זה על ידי המשטרה. במקביל נעשית עבודה חינוכית למול התלמיד הנפגע ותלמידי השכבה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא ידוע

    אני תלמיד מרשיש. לא דיברו איתנו על כך זה ממש נשכח וזה נראה כמו אירוע שממש עובר לסדר היום.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר