גן פקאן. צילום באדיבות ההורים
גן פקאן. צילום באדיבות ההורים

גן פקאן ברחוב פינסקר: בכניסה לגן ישנים הומלסים

ההורים מעלים טענות רבות הנוגעות לסביבת הגן. "יושבים שם כל ההומלסים והשיכורים של הרחוב", אומר אחד מהם

פורסם בתאריך: 17.1.18 15:45

הורים לילדים בגן פקאן ברחוב פינסקר, מתלוננים שבכניסה לגן ישנם הומלסים שמסתובבים וישנים במקום ומידי בוקר וצהריים הם נתקלים בהם. לטענת אחת האמהות, לאחרונה שלחה הגננת הודעה בה ביקשה מכל אחד מההורים להתקשר למוקד 106 ולהתלונן על כך. בהודעה ציינה הגננת שהיא פנתה ביום שישי למשטרה על מנת לפנות מבקש מקלט מהכניסה לגן. "זו סיטואציה ממש לא נעימה", אומרת אחת האמהות, "להגיע בבוקר לגן ולעיתים גם בסוף היום כשכבר מחשיך. יש אנשים שפשוט הביאו מזרונים וישנים בכניסה לגן. הבת שלי שואלת אותי 'אמא מה זה, למה הוא ישן פה' ואני מנסה להסביר, אבל זה לא בסדר שזה כך".
לדברי ההורים, בכניסה לגן יש גם ספסל אותו הם ביקשו כבר מספר פעמים לפנות מהמקום וקיבלו תשובה שלילית מהעירייה. "על הספסל יושבים כל ההומלסים והשיכורים של הרחוב, כל מי שעובר הם זורקים לו מילים וזה לא נעים", אומר אב לילד בגן, "פנינו לעירייה כמה וכמה פעמים והם ענו לנו שלא יוציאו את הספסל".

ההורים מבהירים כי הם מרוצים מהגן, מהגננת והפעילויות שבגן, אבל מעלים טענות גם לגבי גדר הגן. אחד ההורים: "בכניסה לגן אין גדר ביטחון, כלומר כל רכב יכול לחנות מול הגן, הילדים יכולים לרוץ לכביש וזה לא רחוק מתחנת האוטובוס הצמודה. יש גם את המבנה לשימור הצמוד, שלדעתנו גם צריך לגדר. בנוסף, אין מעבר חציה ליד הגן ואנחנו צריכים לחצות את הכביש בצורה לא בטוחה וגם את זה בקשנו לשנות. הרחוב נהיה מאוד פעיל ומאוד מסוכן וצריך לשים לזה סוף".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בגן פקאן קיימים כל מרכיבי הביטחון הנדרשים על פי חוזר מנכ"ל – גדרות ושערים. צוות הגן מתנהל על פי הנהלים המתבקשים. אכן, בשל עבודות בנייה המתבצעות בצידו השני של הכביש יתקיימו ביקורות יזומות באתר הבנייה ובסביבתו. בנוסף, יבצע קב"ט הגזרה ביקורת בגן, על מנת לוודא שצוות הגן פועל על פי כלל הנחיות הביטחון המחויבות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר