גן מאור. צילום באדיבות ההורים
גן מאור. צילום באדיבות ההורים

חודשיים של בלאגן בגן מאור: בכל יום שישי יש סייעת אחרת והגן נפתח באיחור

ככה זה כשיום שישי הוא היום החופשי של הסייעת הקבועה והסייעת המשלימה עברה לגן אחר. העירייה: החל מיום שישי החולף שובצה ממלאת מקום קבועה

פורסם בתאריך: 6.2.18 10:55

הורים לילדים מגן מאור, גן טרום טרום חובה ברחוב ירון מאיה בשכונת מחנה יהודה, מתלוננים שכבר קרוב לחודשיים בימי שישי, אין בימי סייעת קבועה והדבר גורם למספר בעיות, ביניהן שעת הפתיחה של הגן. בתגובה לפניית מלאבס נמסר מהעירייה שהחל מיום שישי האחרון שובצה ממלאת מקום קבועה בימי שישי
יום שישי הוא היום החופשי של הסייעת הקבועה של הגן. הסייעת המשלימה שהייתה מגיעה מידי שישי קיבלה גן משלה ולכן בכל יום שישי מגיעה סייעת אחרת. "גם הגננת לא יודעת מי הסייעת שתגיע", אומרת אחת האמהות. ההורים מתלוננים על שתי בעיות מרכזיות: "מאחר ומדובר בכל פעם בסייעת אחרת, אין לה מפתח ובחודשיים האחרונים בכל יום שישי הגן נפתח במקום בשעה 7:30 בשעה 8:15, אחרי שהגננת מגיעה", מסבירה אומרת אחת האמהות. מעבר לכך, הבעיה הכי גדולה היא שמדובר בילדים קטנים ובכל יום שישי הם צריכים לפגוש מישהי זרה ופנים לא מוכרות".
ההורים מסבירים שהנושא ידוע גם למפקחת על הגנים, אך לא מוצאים פתרון. "בכל יום חמישי אנחנו מקבלים הודעה מהגננת שהיא עדיין לא יודעת מי תהיה הסייעת למחרת, היא רק יודעת שתגיע סייעת", אומרת האם, "מאחר ומדובר בסייעת מחליפה ובכל פעם סייעת אחרת, אז אין לה מפתח ולא תמיד היא מגיעה בזמן, ואז אנחנו ההורים מחכים מחוץ לגן עד שהגננת תגיע וכולם יוכלו להיכנס. יום שישי זה יום שהוא צריך להיות מיוחד לילדים, יש קבלת שבת וזה סוג של חגיגה וילדים שיש להם בעיה עם מסגרות או דמויות חדשות, מעדיפים לא להגיע ביום שישי או מגיעים באיחור, כשבטוחים שהגננת כבר נמצאת.
"הבקשה שלנו היא מאוד פשוטה, שתהיה לנו סייעת קבועה ביום שישי", אומרת אותה אם, "שנגיע לגן והוא ייפתח בזמן ושלילדים תהיה דמות מכורת ולא כל שבוע פרצוף חדש".
 

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הסייעת המשלימה חלתה לצערנו במחלה ממושכת. בימי שישי שובצה כל פעם ממלאת מקום אחרת, עד שנמצאה ממלאת מקום ראויה שתחליף את הסייעת שחלתה. עד אז, צוות הגן השכן הזמין את ההורים להשאיר את ילדיהם בשעה 7.30. החל מיום שישי החולף שובצה כאמור ממלאת מקום קבועה שמגיעה לגן בשעה 7.30".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר