פסל לזכרו של סולומון איאל ז"ל בתיכון נעמת. צילום תיכון נעמת פתח תקוה
הפסל, הצוות ובני המשפחה צילום תיכון נעמת פתח תקוה

תלמיד בטכנולוגי נעמ"ת עיצב פסל לזכר חברו ללימודים שנהרג בתאונה

זכרו של סולומון איאל, שנהרג בתאונה, הונצח בבית הספר בפסל שעיצב התלמיד גיל אוחיון, מחלקי אופניים ישנים

פורסם בתאריך: 11.2.18 13:35

ביום ראשון השבוע, נחנך בתיכון טכנולוגי נעמ"ת, הפסל הסביבתי "גלגל הזמן" לזכרו של סולומון איאל ז"ל, תלמיד כיתה י' במגמת צילום, אשר נהרג באוקטובר 2016 בתאונת אופניים קשה בכביש 40 סמוך לצומת שעריה. איאל ז"ל חצה את מעבר החצייה עם חברו ורכב פגע בהם חזיתית. חשיפת הפסל נערכה במסגרת "יום לחיים" הנערך בבית הספר מידי שנה. במפגש הפעם נכחו בני משפחתו של סולומון ז"ל, מפקחי משרד החינוך, האגף לחינוך על יסודי בעירייה, מפקחי רשת חינוך נעמ"ת, הנהלת בית הספר וצוות בית הספר והתלמידים.

הפסל תוכנן, עוצב ופוסל על ידי תלמיד כתה ט' – גיל אוחיון, בהדרכתן של איירין יעקב מחנכת כתה ט' ודליה מלאך רכזת מגמת אמנויות העיצוב, ובעזרתם של ציון אסטר אב הבית, עופר בקר מדריך הכדורגל והמורה שרון לוי.

פסל לזכרו של סולומון איאל ז"ל בתיכון נעמת. צילום תיכון נעמת פתח תקוה

הפסל לזכרו של סולומון איאל ז"ל בתיכון נעמת טכנולוגי. צילום תיכון נעמת פתח תקוה

אוחיון, אשר עובד בחנות אופניים והנושא קרוב לליבו, החליט להרים את הכפפה וגייס את חבריו בעיר – יקיר מאיר ,ליעד שיפר ומרקו עובדיה, לאיסוף חלקי אופניים ישנים וחיבורם לכדי יצירת אמנות שעיקרה מסר חד משמעי: זמן חיינו הוא דבר יקר ערך שיש לשמרו מכל משמר – ובחרתם בחיים.

 

 

 

"בתאונה המחרידה בשנה שעברה איבדנו תלמיד וחבר, ותלמיד נוסף שלנו נפצע קשה מאוד. האירוע זעזע את כולנו, ומועצת התלמידים הגתה השנה את רעיון ההנצחה המרגש הזה, והטילה את המשימה על גיל", אומרת מנהלת בית הספר, איריס רד־וינשטיין. אנחנו ממשיכים ונמשיך לשמור על קשר עם משפחתו של סולומון ולהנציח את זכרו. אני קוראת לכל ההורים והתלמידים לזכור את קדושת החיים ולהיזהר כפל כפליים ברכיבה על אופניים חשמליים. כולי תקווה שלא נחווה עוד אירועים טראומתיים כאלה". אחיו של סולומון סיים בשנה שעברה כיתה י"ב בבית הספר והוא לפני גיוס לצה"ל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר