צילום אילוסטרציה תמר הירדני
צילום אילוסטרציה תמר הירדני

ההורים מתלוננים: אין צוות קבוע בגן, יש אווירה אלימה בין הילדים

לטענת ההורים הצוותים מתחלפים מידי יום ויש התרופפות גדולה בגן. הם דורשים צוות קבוע שיקבל הדרכה ויחזיר את הגן לשגרה

פורסם בתאריך: 6.2.18 11:45

הורים לילדים בגן חובה באחת השכונות הצפוניות בעיר (לגן שבתמונה אין קשר לידיעה), מתלוננים על בעיות קשות בגן. לטענת ההורים בחודש אוקטובר השנה חלתה הסייעת הקבועה ובתחילת חודש ינואר הגננת, ומאז יש בגן אי סדר: צוותים שמתחלפים מידי יום, אווירה של בלאגן ואלימות בין הילדים, חוסר ניקיון ואסתטיקה ועוד. לטענת ההורים, הם פנו למשרד החינוך ולאגף גני הילדים בעירייה, קיבלו הבטחות יפות, אבל בפועל דבר לא משתנה. "אין לנו בגן דמות קבועה, אף אחד לא מחזיק מעמד יותר מיומיים, הקירות בגן ערומים, הילדים לא לומדים כלום ולא מתכוננים לכיתה א' והשיא מבחינתנו זו האווירה האלימה בין הילדים", הסבירה השבוע נציגת ההורים. "זה הגיע לכך שלאחד הילדים שברו את המשקפים שלוש פעמים באותו שבוע. הילדים איבדו את זה לחלוטין, הם לא מסוגלים לראות כל יום אשת צוות אחרת והצוות לא מסוגל להתמודד עם הילדים, יש התרופפות גדולה בגן. הגיעה גננת, בדקנו והתברר שהיו תלונות נגדה לכאורה, בעירייה אמרו שזה לא נכון אבל למרות זאת היא הפסיקה להגיע".
לטענת ההורים, גם מצב הניקיון של הגן בכי רע. "הגן במצב מזעזע, המקרר מלוכלך מאוד וכך גם החצר, המטבח והשירותים, יש בגן דברים מסוכנים ואנחנו כבר מיואשים מההבטחות". אומרת נציגת הורים. ומבהירה: אנחנו דורשים צוות קבוע אשר יקבל הדרכה וסיוע אישי מצוות מקצועי, כיצד להתמודד עם ילדי הגן, סיוע של הייעוץ הפסיכולוגי ופיקוח של מנהלת הפיקוח על הגנים, על מנת לוודא שהדברים מטופלים והילדים חוזרים למסגרת קבועה ורגועה".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מנהלת אגף גני ילדים נפגשה הבוקר (יום שלישי) עם ועד הורי הגן ועדכנה אותם שנושא ההיעדרויות של הגננת והסייעת הקבועה מעסיק אותה מאוד, מאחר והגננת והסייעת חלו ובמשך זמן רב נעדרות מהגן. אגף גני ילדים ניסה למצוא מילוי מקום לכל התקופה, אך הדבר לא צלח. החל מיום רביעי מפקחת משרד החינוך תשבץ גננת והרשות תמשיך לשלוח 2 סייעות וחונכת. אנו מקווים שכך נצליח לייצב את המצב בגן וכן, שהגננת הקבועה תבריא ושהמצב יחזור למסלול רגיעה".

ממשרד החינוך נמסר: "בעקבות יציאת מנהלת הגן לחופשת מחלה שובצו בגן ממלאות מקום שלא היו לשביעות רצונם של ההורים ובשל כך הן הוחלפו. על מנת לשפר את האקלים בגן ולחזור לשגרה מהירה, תגיע בסוף השבוע גננת קבועה שתלווה על ידי מדריכה פדגוגית, פסיכולוגית מהשירות הפסיכולוגי, מפקחת הגן מטעם משרד החינוך ומובילת האשכול. הסייעות הן באחריות העירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר