צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"יש נוהל חד משמעי שלא מפקירים ילד ברחוב"

נהג ההסעות הוריד ילדה בת חמש ולא חיכה שייקחו אותה לתוך הצהרון. האם: אישה זרה שהייתה במקום דאגה שיכניסו אותה לצהרון, היא יכלה לרוץ לכביש"

פורסם בתאריך: 18.2.18 17:29

אחרי תקופה ארוכה ללא אירועים חריגים בנושא ההסעות, הוריד בשבוע שעבר נהג הסעות ילדה בת חמש מהחינוך המיוחד באמצע הרחוב ונסע, מבלי שאף אחד מצוות הצהרון דאג לאסוף את הילדה. לטענת האם, הילדה נוסעת מידי יום לצהרון בנווה עוז ובחמישי האחרון, היא קיבלה טלפון ממנהלת הצהרון שהתקשרה לעדכן אותה שנהג ההסעות הקבוע הוריד את הילדה ברחוב ונסע, מבלי להודיע לצוות הגן ולהמתין שמישהו יבוא לאסוף אותה. אישה שעברה במקום ראתה את הנהג מוריד אותה והכניסה אותה לצהרון והדבר דווח לכל הגורמים. האם ציינה כי הילדה ירדה עם חיתול ביד אחת, עם בוסטר היד השנייה ונהג ההסעות נסע מהמקום.
"מנהלת הצהרון התקשרה אליי כשהייתי בעבודה ואמרה לי שנהג ההסעות הוריד את הילדה שלי באמצע הרחוב, מבלי שאף אחד מהצוות של הצהרון יצא לאסוף את הילדה", אמרה האם שטענה גם כי "הנהג צרח וצווח על הילדה שתרד כבר מהרכב". עוד אמרה האם: "הסתבר שאישה זרה שהייתה במקום לקחה את הילדה וראתה איזה אמא מהגן ואמרה לה שהנהג הוריד את הילדה לבד והיא הכניסה אותה. יש נוהל חד משמעי שלא מפקירים ילד ברחוב, זו עבירה פלילית, הוא צריך להתקשר לגן והסייעת יוצאת החוצה וזה עבד יופי בשנה שעברה. הבת שלי נמצאת בגן חינוך מיוחד והיא אימפולסיבית ויכולה בקלות לרוץ לכביש".

לדברי האם, היא התקשרה למחלקת חינוך מיוחד בעירייה. הם ביקשו שאכתוב מכתב", היא אומרת. "אני דרשתי שהנהג הזה יוחלף ולא יסיע יותר את הבת שלי, יש נהגים מקסימים, אחרים, שאכפת להם מהילדים".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אכן המקרה חמור מאוד ולצערנו חזר על עצמו. פנינו לחברת ההסעה והודענו לה כי על הנהג להפסיק לאלתר את ההסעות לגני ילדים של החינוך המיוחד. ההורים הודיעו לנו על הגשת תלונה במשטרה (נלווה את ההורים בכל הקשור בכך). הוצאנו מזכר לכלל חברות ההסעה עם תיאור המקרה וביקשנו לחדד את הנהלים שוב. כמו כן, נחדד את נהלי קבלת הילדים הרכים בצהרונית ונבהיר את האחריות לקבלת הילדים מההסעה בצורה מסודרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להעיף את הנהג מיד ולא להעסיק אותו,, חוסר אחריות שלא יתואר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה איך מסלפים את האמת מבלי לבדוק את העובדות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר