וונדליזים אולם ספורט ליד תיכון ברנר צילום באדיבות ההורים
וונדליזם באולם הספורט בברנר צילום באדיבות ההורים

סוף שבוע פרוע: ונדליזם באולם הספורט של תיכון ברנר

אלמונים השליכו אבנים וניפצו חלונות, בנוסף הם ציירו גרפיטי וגרמו נזק גם לביתן של המאבטח. במקום אין מצלמות אבטחה

פורסם בתאריך: 12.3.18 08:18

אלמונים עשו ונדליזם וציירו כתובות גרפיטי בסוף השבוע באולם ספורט בתיכון ברנר. האולם שייך לאגף הספורט בעירייה, הוא נמצא במתחם התיכון אך יש שער שמפריד בין האולם לבית הספר, שער אשר בחלק מהזמן סגור.
האלמונים יידו אבנים, שברו זכוכיות של החלון החיצוני וגרמו נזק לביתן המאבטח האחורי. בנוסף, הם ציירו גרפיטי על הקיר האחורי של אולם הספורט. מנהלת בית הספר, מיכל מרדכי ריכט, אמרה: "צר לי שהיה ונדליזם. זה התרחש בסוף השבוע כנראה. אולם הספורט שייך לאגף הספורט ובניהולו של מנהל האולם".

גרפיטי על קירות אולם הספורט בתיכון ברנר צילום באדיבות ההורים

גרפיטי על קירות אולם הספורט בתיכון ברנר צילום באדיבות ההורים

לטענת גורמים בבית הספר, מאחר ואין במקום מצלמות אבטחה לא ניתן לדעת מי עשה זאת. "השער החיצוני של השומר פתוח מאחר וזה מוביל למגרשי הספורט וכנראה נכנסו מספר בני נוער או ילדים ועשו במקום ונדליזם בשטח של אולם הספורט", אומר גורם בבית הספר.

 

 

"בסוף השבוע הייתה פעילות בתיכון, החבר'ה של התיאטרון ארגנו וסידרו ואף אחד לא שמע שום דבר, כנראה זה היה בשעות אחרות", אומר גורם נוסף שמציין שמי שהבחין במה שקרה הוא מאבטח בית הספר ביום ראשון בבוקר. "המאבטח של בית הספר הגיע בבוקר וכמו כל יום הוא עושה סריקה, הוא הגיע גם לחלק האחורי של בית הספר וראה את הציורים ואת החלונות המנופצים, על הקירות היו ציורים וקללות, בחלק הפנימי. צריך להבין שלבית הספר יש שני שערים, יש את השער הראשי שממנו נכנסים התלמידים ואת השער האחורי שנמצא ברחוב אליעזר פרידמן ליד קניון סירקין ושם היה הבלאגן. יש סימנים לכך שהם הכניסו יד לתוך החלון של הבודקה של השומר וניסו להוציא מתוכו משהו. הנזק העיקרי היה באולם הספורט וכרגע עדיין לא הוחלט האם להגיש תלונה או לא כי הסיכוי למצוא מי עשה את זה הוא קטן".
לטענת גורמים בתיכון, השער שמחבר בין אולם הספורט לבית הספר היה נעול ולכן לא ניתן היה להיכנס לשטח בית הספר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר