נחש בגן אנפה בשכונת כפר גנים ג'
נחש בגן אנפה בשכונת כפר גנים ג'

אחרי הלכלוך וההזנחה: גם הנחש הגיע לגן אנפה

כבר שנים יש תלונות חמורות על מתחם גני ילדים בכפר גנים ג'. ביום שלישי השבוע נתפס נחש באחד הגנים. ראש העירייה הבטיח שהפעם הכל יטופל, ההורים ממתינים

פורסם בתאריך: 14.3.18 12:19

ביום שלישי השבוע נמצא נחש בתוך גן אנפה, בשכונת כפר גנים ג'. הגן הוא חלק ממתחם גנים שנמצאים בתוך קרוואנים ולטענת ההורים, כבר מספר ימים מתלוננים השכנים שגרים בקרבת מקום במוקד העירוני על כך שיש נחש בחצר, אך לטענתם דבר לא נעשה. ביום שלישי הצליח הנחש לחדור לתוך מתחם הגנים ונלכד על ידי הצוות. הדבר יצר בהלה רבה גם בקרב הילדים וההורים שפנו לעירייה בדרישה להחליף את החול באופן בהול. ביום רביעי בבוקר ביקר במתחם ראש העירייה איציק ברוורמן, שהבטיח שהחול יוחלף באותו יום ונתן הוראה לנקות את סביבת הגן.

הזנחה: תמונות ממתחם הגנים

הזנחה: תמונות ממתחם הגנים

 מתחם הגנים

מתחם הגנים

מדובר במתחם בו מספר גנים – אנפה, דרור, שלדג וחסידה (במתחם סך הכול שישה גנים, שזמיר ושחף לא נפתחו השנה) וכבר מספר שנים מתלוננים הורים על בעיות וליקויים חמורים בגנים ובחצרות. לטענת ההורים החצר והחול מאוד מלוכלכים, ובמקום עשביה גבוהה וריהוט ישן שנמצא במעברים אשר מסכן את בטיחות הילדים. עוד הם מציינים שהגן נמצא בתוך אתר קרוואנים וכבר למעלה מעשר שנים מבטיחים לפנות את המקום, אך בפועל כל שנה משובצים שם ילדים מחדש. "כל הזמן אומרים לנו שהמתחם מיועד להריסה וכל שנה דבר לא משתנה", אומרת אמא לילד באחד הגנים במתחם. "כשקבלנו את התמונות של הנחש, הבנו שזה לא יכול להמשיך בצורה כזו ופנינו לכל מי שאפשר. הבטיחו לנו שהיום יתחילו להתקין דשא במקום וינקו את המתחם ואנחנו מקווים שסוף סוף יהיה לילדים קצת יותר נעים, שזה יפתור את הבעיה של היתושים, הפרעושים ועכשיו הנחשים, כי זה הגיע למצב שהורים לא שלחו את הילדים בבוקר לגן".
התלונות על גן אנפה הן לא חדשות. בינואר 2016 התלוננו ההורים על כך שהקרוואנים בהם לומדים הילדים לא ראויים, יש ריח מוזר, החול מלוכלך והיו תלונות על עכברים במקום. עוד ציינו ההורים, שחדר הרחצה ישן ויש בו עובש, החול מלוכלך ומאוד קר בחורף וחם בקיץ. באותה תקופה הגיבו בעירייה, שהחול עובר סינון פעמיים בשנה וצוות מקצועי מאגף גני ילדים יבקר במקום על מנת לבדוק. "לצערנו כל שנה חוזרות הבעיות וגם ההבטחות, מידי פעם עושים קצת קוסמטיקה, אבל בסופו של דבר, כלום לא השתנה", מסכם הורה.

דובר העירייה, חזי חקאק, מסר: "בגן אנפה נמצא אתמול נחש מסוג ״זעמן מטבעות״ שאינו ארסי, אך אין ספק שמדובר ב״חוויה״ לא סימפטית. הבוקר הגיע לגן ראש העיר איציק ברוורמן ששוחח עם תלמידי הגן והבטיח להם שצוות העובדים שהגיע איתו יעשה הכל על מנת להבטיח שהגן יטופל ויתוחזק באופן ראוי. לאחר שסייר בגן, הנחה ראש העיר להחליף מיידית את החול בכל מתחם הגן, בדשא סינטטי. העבודות להחלפת החול יחלו עוד היום. כמו כן, ניתנה הוראה לנקות את סביבת הגן ולפנות את הריהוט הישן במעברים. נציג מחברת ההדברה יבדוק את המתחם ויניח מלכודות, במידת הצורך. כמו כן ייבדקו האיטומים לאורך הגדר המקיפה את הגן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר