בית ספר פיק"א. צילום זאב שטרן
בית ספר פיק"א. צילום זאב שטרן

האם: המורה אמרה לבתי לא להגיע למיצב. העירייה: האם מכפישה בשיטתיות את צוות ההוראה

האם מבקשת להעביר את בתה לבית ספר אחר: "הם הרימו ידיים, הם לא מאמינים בה"

פורסם בתאריך: 20.3.18 10:39

אמא לילדה בבית ספר פיק"א, טוענת שהמורה לאנגלית בבית הספר אמרה לבת שלה שעדיף שלא תגיע למיצב שהיה באנגלית, מאחר והציונים שלה נמוכים. "מבחינתי נחצה כאן קו אדום", אומרת האם. מנגד אומרים בעירייה כי לטענה אין שחר והדברים לא נאמרו.
האם מספרת כי לבתה יש בעיות רגשיות שגורמות לירידה דראסטית בהישגיה בלימודים. עוד מספרת האם שמתחילת השנה הגיעה הילדה לבית הספר במצטבר בסך הכל כחודשיים, וכי בבית הספר מודעים לכך והבעיות מטופלות בשיתוף פעולה מלא. האם מבקשת כעת להעביר את הילדה לבית ספר אחר. "הילדה לא מזיקה לאחרים, יש לה בעיות רגשיות ולצערי בשנה האחרונה היא ירדה בצורה דראסטית בלימודים", אומרת האם. "אבל זה לא מצדיק את זה שלפני שבועיים המורה לאנגלית אמרה לה לפני מיצב באנגלית שגם ככה היא לא מגיעה ואם היא תגיע היא תעשה את המיצב, אבל עדיף שהיא תישאר בבית כי היא חלשה בחומר. כאשר שמעתי על כך מהבת שלי מאוד כעסתי. באיזו זכות הם אומרים לילדה דבר כזה? החלטתי לא לשתוק. פניתי למחנכת שלה, שטענה שאולי הילדה הבינה את המורה לאנגלית לא נכון. פניתי גם ליועצת אבל למעשה עד עכשיו לא קיבלתי תשובה רשמית מבית הספר. מבחינתם כנראה אני מדמיינת, אבל אני מאמינה לבת שלי".
האם מציינת כי בבית הספר מודעים לבעיות של בתה ומשתדלים לבוא לקראתה, אבל לא תמיד זה יוצא לפועל. היא מספרת שבט"ו בשבט, כאשר חילקו תעודות בתה נעדרה מבית הספר ועד עתה לא קיבלה את התעודה. "לצערי אני מרגישה שבבית הספר הרימו ידיים, שהם לא מאמינים בה ושוברים אותה כל פעם מחדש. לדעתי אם היא תעבור בית ספר, היא תתחיל דף נקי. כיום זה מגיע למצב שהילדה מעדיפה להישאר בבית ולא ללכת לביתה ספר, כי רע לה ואני מאשרת לה", מסכמת האם.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אין שחר לדברים! המורה לאנגלית אמרה לכל ילדי הכיתה – ולא רק לילדה עצמה – כי 'מי שלא יקשיב בשיעור לא יצליח במבחני המיצ"ב'. צר לנו על התנהגות האם שבאופן שיטתי מכפישה את צוות ההוראה הבית ספרי. האם פרסמה בפייסבוק השמצות על המורה לאנגלית ושלחה הודעה עם מסר מאיים לטלפון הפרטי של יועצת בית הספר, בו כתבה – 'תתכוננו לסערה תקשורתית'. למרות ההתנהלות המחפירה של האם, בית הספר ימשיך לעטוף את הילדה מכל ההיבטים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר