צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הוזלה במחירי הקייטנות: קבלו את המחירון המלא ואת כל הפרטים

ועד ההורים הודיע כי בשיתוף עם העירייה הצליח להוזיל את המחירים. קייטנות יתקיימו בבתי הספר, בגנים ובמתנ"סים. בנוסף לכך יתקיים "בית הספר של החופש הגדול"

פורסם בתאריך: 25.5.18 08:52

ועד ההורים העירוני, בשיתוף עיריית פתח תקוה ומינהל החינוך, הודיעו כי הצליחו להוזיל את קייטנות הקיץ בבתי הספר והגנים. קייטנת הקיץ לכיתות א'- ג', לילדים שנמצאים לאורך כל השנה בצהרון, תעלה 1,550 שקלים לכל חודש יולי (עלות המפעיל + 300 שקלים של בית ספר של החופש הגדול שמשולמים ישירות לעירייה). הקייטנה תתקיים בין השעות 8:00-16:00. לילדים שאינם בצהרון, המחיר יעמוד על 1,750 שקלים.
הקייטנות בגני הילדים לכל חודש יולי, יעלו 1,482 שקלים, ללא שמירה, ו-1,560 שקלים בגנים בהם יש שמירה (באשכולות גנים בעיקר, גנים ליד אתרי בנייה). יש להוסיף סכום של 90 שקלים לחודש עבור ארוחת בוקר.

מי שמעוניין רק 'בבית הספר של החופש הגדול' שמיועד לכיתות א'- ג', ישלם סכום של 300 שקלים. פרויקט זה יימשך בין 1-19 ביולי, בין השעות 8:00-13:00.

"מדובר בהוזלה משמעותית לעומת השנה שעברה, מאחר והורדנו את עלות השמירה והמנקים", מסבירה אנה נבות יו"ר הוועד, "ואנחנו כוועד נמשיך לעבוד בעבור כל ילדי העיר".

מעבר לכך, מתקיימות בעיר גם קייטנות של המתנ"סים לתלמידי בתי ספר יסודיים ולילדי הגנים.

קייטנות אומנות, ספורט (כגון ג'ודו, התעמלות אומנתית, טניס, כדור יד, הוקי, קפוארה ועוד) ואקסטרים לתלמידי היסודי שיתקיימו במתנ"סים יעלו 1,200 שקלים לחודש, קייטנת חוויה וקייטנות על גלגלים יעלו 1,150 שקלים, הקייטנות יתקיימו בין השעות 8:00-13:00 ותוספת לצהרון תעמוד על 700 שקלים.

קייטנות גני הילדים במתנ"סים יעלו ליום קצר 1150 שקלים, יום ארוך 1650 שקלים. הקייטנות מתקיימות בין היתר במתנ"ס לזרוס, אחדות, מטלון, שערים, בית מרקו, נפלאות, במתנ"ס הדר המושבות, שמואל הנגיד ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר