גן מאשה והדב לפני ואחרי שהבובות נלקחו
גן מאשה והדב לפני ואחרי שהבובות נלקחו

מזעזע: הבובות, הנרות והפרחים שתושבים הניחו לזכר יסמין וינטה ז"ל, נעלמו

הקיר הסמוך לכניסה לגן מאשה ודוב הפך למעין אנדרטה לזכרה של יסמין ז"ל. אבל תושבים רבים גילו לתדהמתם שכל מה שהניחו לזכרה נעלם

פורסם בתאריך: 19.6.18 18:04

בימים האחרונים הפכה הכניסה לגן מאשה והדוב ברחוב הפורצים, הגן בו הומתה באכזריות למוות הפעוטה יסמין וינטה בידי הסייעת אינה סקיבנקו, לסוג של אנדרטה לזכר יסמין ז"ל. הורים רבים מגיעים מידי יום להניח פרחים ובובות ולהדליק נרות בסמוך לכניסה לגן.

אבל אותם הורים מתלוננים על כך שבימים האחרונים כל הבובות, הפרחים והמשחקים שהשאירו במקום נעלמו. "היו במקום עשרות בובות ומשחקים, אני עוברת במקום כמעט כל יום, וכל יום שמתי לב שנעלמים דברים", אומרת ליהי, אמא ותושבת העיר. "היום בבוקר (שלישי) ראיתי שהכל נעלם. אין לי מושג מי לקח את זה ולמה, אבל צריך להבין שהייתה כמות גדולה של בובות. במוצאי שבת הגיעו הורים ושמו המון בובות, חברה קנתה בובות חדשות עטופות בצלופן וגם הן נעלמו, יחד עם שלושת הזרים שהניחו ביום שישי".

גן מאשה והדב לפני שנלקחו הבובות

גן מאשה והדב לפני שנלקחו הבובות

גן מאשה והדב אחרי שהבובות נלקחו

גן מאשה והדב אחרי שהבובות נלקחו

לדברי ליהי הם חפשו בפחים הסמוכים ברחוב הפורצים בו נמצא הגן אבל לא מצאו כלום. "אפילו את הנרות סדרו בצורה אחרת", היא אומרת. תושבת אחרת מוסיפה: "מאוד מעניין לדעת לאן זה נעלם ולמי זה מפריע, לתושבים שמתגוררים במקום, לבעלת הגן או סתם לתושבים שהחליטו לקחת לעצמם את הבובות. מה שכן, זה מאוד מכעיס, זה לזכר יסמין ולמרות שלוקחים, אנחנו נמשיך להגיע ולשים".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

בשבועות האחרונים מאז נחשף המקרה, מגיעים למקום תושבים רבים להביע הזדהות עם הוריה של יסמין, הם מניפים בלון, מדליקים נר ומניחים בובה או דובי לזכר יסמין ז"ל. "גם ההורים של יסמין מגיעים כל שישי ועצוב לי שהם יגיעו ויצטרכו לראות שהכל נעלם", אומרת אחת המבקרות במקום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה אנשים מנווליםםםם!!! איך אפשר לעשות דבר כזה ולגנוב?

  2. מרים

    איזה זבל של אנשים חיים במדינה הזו.רוצחים גונבים ולא בוחלים בדבר.מחריד ממש!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר