ניידת משטרה. צילום זאב שטרן
ניידת משטרה. צילום זאב שטרן

נסגרה חקירת התלונה שהוגשה השבוע נגד גננת בעיר

לאחר צפייה בסרטוני האבטחה שוחררה הגננת מהתנאים המגבילים והותר לה לפתוח מחדש את הגן

פורסם בתאריך: 4.7.18 11:34

במהלך השבוע נחקר חשד לאלימות בגן ילדים בפתח תקוה, בעקבות תלונה שהתקבלה ביום שני, בגין חשד לאלימות מצד גננת בגן פרטי בפתח תקוה. עוד באותו היום נחקרה הגננת, בת 49 מיישוב בשומרון ובסיום חקירתה היא שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית וסגירת הגן. ביום רביעי הודיעה המשטרה כי לאחר בחינת ממצאי החקירה שכללו בין היתר צפייה ממושכת בסרטי אבטחה מהגן, התקבלה החלטה כי יש לשחרר את הגננת מהתנאים המגבילים (בהם מעצר בית) שהוטלו עליה בסיום חקירתה וניתן לה היתר לפתוח מחדש את הגן. המשמעות היא סגירת תיק החקירה.
מדובר בגן לגביו פורסם כי אליו עבור ילדים מגן מאשה והדוב, הגן בו הומתה באכזריות הילדיה יסמין וינטה ז"ל, על ידי הסייעת אינה סקיבנקו. אולם מדובר בארבעה ילדים בלבד שעברו אל הגן הזה. אח האימהות סיפרה למלאבס: "אני עברתי לפני כחודש מגן מאשה והדוב, יחד עם עוד שלושה ילדים. מהרגע שהגעתי לגן הזה הבנתי שמדובר בגננת אחרת, היא מדהימה ומהרגע הראשון ראינו את השינוי אצל הילדים שלנו מקצה לקצה, הם הפכו לילדים אחרים". על התלונה ועל החקירה שנסגרה אמרה האם: בסרטון רואים שהגננת מושיבה את הילדה על כיסא אוכל ונוגעת לה בשפה ומעירה לה, אבל היא לא סטרה לה. מכעיס אותנו שהשתמשו בכך שהילדים שלנו שהיו בגן של יסמין , מה הקשר?".
בדף הפייסבוק של הגן, שרובו כתוב בשפה הרוסית, מצוין שמדובר בגן לילדים מגיל שלושה חודשים ועד שלוש שנים. עוד נכתב: "מקום קטן ונחמד ובגן יש כל מה שצריך: משחקים דידקטיים, אביזרים לפעילות ספורט, מיטות לשינה והכי חשוב אהבה וחום של גננות, יחס אישי, חיבוקים ונשיקות". הגן עובד מהשעה שבע בבוקר ועד השעה שש בערב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מאיר

    אין ספק שההתנהלות של העירייה על כל משרדיה לא תקינה מה שמחלחל כלפי מטה לעשות דברים ולצפצף על ילדים וגם אנשים .

  2. אמא

    גן שפועל עד שש בערב …. אז מתי נתפנה לילדים שלנו ולמה בכלל מביאים אותם לעולם הזה …הזוי

  3. גת ליאת

    מתחת לגילאי 3 זו לא גננת!!
    תפסיקו להכפיש לנו את המקצוע!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר