המבנה החדש של מכללת פתח תקוה צילום לשכת דובר עיריית פתח תקוה
המבנה החדש של מכללת פתח תקוה צילום לשכת דובר עיריית פתח תקוה

מכללת העיר: לנוסעים בתחבורה הציבורית קשה, בעלי הרכבים מרוצים

תלמידים מתלוננים על כך שהתחבורה הציבורית לא מגיעה עד המבנה החדש של המכללה, והם נאלצים ללכת מרחק רב ברגל. בעלי הרכבים מרוצים משפע החניה

פורסם בתאריך: 8.7.18 15:17

בחודש מרץ השנה עברה מכללת העיר למשכנה החדש ברחוב השחם בפתח תקוה. לטענת תלמידים שמגיעים למכללה מתל אביב, ממרכז העיר, משכונת אחדות ומשכונת אם המושבות, התחבורה הציבורית לא מגיעה עד למכללה והם נאלצים ללכת ברגל רבע שעה ולעיתים עשרים דקות. הם מבקשים לשנות את מסלול הקוו הרלבנטי כך שיגיע עד סמוך למכללה, בפינת הרחובות השחם וטובה דרזנר, מנגד טוענים בעירייה שיש קווים שעוברים ברחוב השחם והם בקשר עם משרד התחבורה לתגבר את הקווים.

"זו הליכה לא קצרה", מסבירה תלמידה, "יש אוטובוס שעוצר ברחוב ז'בוטינסקי, וצריך ללכת את כל רחוב השחם וזו הליכה של כמעט עשרים דקות. יש תלמידים שיורדים ברחוב אבי אורן וגם שם צריך ללכת כמעט רבע שעה ובימים החמים זה ממש לא נעים, אני מגיעה למכללה מזיעה כולי וזה לפני שהתחיל החורף ואז נגיע רטובים".

לטענת התלמידים כשלימודי המכללה התנהלו בתיכון אחד העם זה היה נוח יותר. "כשהמכללה הייתה בתיכון, התחנה היתה צמודה וחבל שפה לא דואגים לאותה נוחות".

לעומת זאת בעלי הרכבים הפרטיים מרוצים מהמיקום החדש. "יש פה חניה בשפע", אומר תלמיד המגיע ללימודים ברכבו הפרטי, "הרבה יותר ממה שהיה קודם וזה ממש נוח, למי שמגיע באוטובוס זה קצת יותר קשה".
תגובת דובר העירייה חזי חקאק: "הקביעה שאין תחבורה ציבורית למכללה איננה מדויקת. כיום קווים – 29 – 46 – 47 – עוברים ברחוב השחם ואנו בקשר עם משרד התחבורה לתגבר את התחבורה לאזורי התעשייה. משרד התחבורה הוא הסמכות הבלעדית בתחבורה ציבורית ואנו עושים כל שניתן לתגבור התחבורה הציבורית בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם הליכה מרחוב דרגנר למכללה היא בלתי אפשרית. אין בכלל צל והמרחק הוא 10 דקות מאוד חשופות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר