מכתב מאגף גני הילדים
המכתב מאגף גני הילדים

עוגמת נפש לילדה בת 5.5: המכתב עם השיבוץ לגן נשלח בטעות

הוריה של ת' ערערו על שיבוצה לגן וקיבלו מכתב עם תשובה חיובית. כשהגיעו לאגף גני הילדים לצורך רישום נאמר להם שהמכתב לא נשלח מהעירייה

פורסם בתאריך: 5.8.18 12:39

לפני מספר חודשים הגישו הוריה של ת' משכונת אם המושבות, ערער על השיבוץ שלה לגן חובה. בחודש מאי הם קיבלו מכתב תשובה ובו נכתב כי בקשת ההעברה שהגישו התקבלה. שמחים וטובי לב הגיעו ביום חמישי האחרון לאגף גני הילדים לרשום את הילדה, כפי שהתבקשו במכתב, אבל להפתעתם נאמר להם שהמכתב אותו קיבלו בדואר לביתם לא יצא מהאגף ואין בו חתימה ידנית. ההורים ההמומים סיפרו השבוע למלאבס שהם לא מבינים איך ייתכן שנשלח מכתב מהעירייה, עם מעטפה ולוגו, ובעירייה אומרים להם שהמכתב לא נשלח מהעירייה. עוד הם אומרים כי מדובר בעוגמת נפש גדולה לילדה שכבר נפגשה עם הילדים איתם היא אמורה ללמוד בשנה הבאה. הם מבקשים מהעירייה לבדוק ביסודיות את הנושא.
תחילת הסיפור, כאשר קיבלו ההורים את השיבוץ הראשון של בתם לגן חובה. הבת, שעד כה למדה בגן פרטי, שובצה לגן שונה מזה שאליו שובצו שאר ילדי הבניין בו הם מתגוררים. ההורים ערערו על השיבוץ וכאמור בחודש מאי קיבלו מכתב מאגף גני ילדים ובו נכתב שבקשת העברה שלהם אושרה (ראו צילום של המכתב). לאחר קבלת התשובה החיובית, הפגישו ההורים את הילדה עם ילדים מהבניין. "אמרנו לה שהערעור התקבל והיא מאוד שמחה ונפגשה עם חברות, שאת חלקן היא מכירה מהחוגים", מספרים ההורים.
עם המכתב המדובר הלך כאמור האב לאגף גני הילדים בעירייה ושם לתדהמתו נאמר לו שבאגף לא מכירים את המכתב, המכתב לא נשלח מטעמם, וחסרה בו חתימה ידנית, דבר שלטענת ההורים הם בכלל לא שמו לב אליו כאשר קיבלו את המכתב. "הם ציינו שהערעור לא התקבל וכששאלתי איפה המכתב על דחיית הערעור, נעניתי שהוא כנראה עדיין בדואר", מציין האב. עוד הוא אומר: "מה שלא היה מובן לי, זה שאף אחד לא ניסה לבדוק מאיפה המכתב יצא והכל התקבל בשלוות נפש. רק לאחר ששלחתי מייל והעליתי פוסט בפייסבוק, הוזמנתי לפגישה ביום חמישי הקרוב עם מנהלת האגף מיכל אונגר. אני לא יודע מה אמור להיות בפגישה עם אונגר, אבל הפקידה רק אמרה לי שהם מצטערים, המכתב הוא לא שלהם ושהם לא אשמים. ובינתיים לי יש בבית ילדה בת 5.5 שצריכה להתמודד עם מציאות אחרת. זה המכתב היחיד שקיבלנו, אם היינו מקבלים גם מכתב תשובה שלילי, אז אולי זה היה מדליק אצלנו נורה אדומה, אבל הגיע רק המכתב הזה ובשום שלב לא חשבתי שזה לא מכתב רשמי של העירייה ולא שמתי לב שעל השם אין בכלל חתימה. מבחינתי זה הגיע על דף עירייה עם לוגו ומעטפה של העירייה".
מה לדעתך קרה?
"לדעתי המכתב נשלח מהעירייה ומישהו עשה טעות. שייקחו אחריות, שיגידו שנעשתה טעות וזה יהיה הרבה יותר מקובל".
דובר העירייה, חזי חקאק, מסר בתגובה: "אגף גני ילדים הוציא שיבוצים ומכתבים ל־10,000 ילדים וכל המערכת הייתה ממוקדת ומקצועית לשביעות רצון ההורים והגננות. לראשונה – ההורים קיבלו שיבוצים אינטרנטיים ותשובות אינטרנטיות והגננות קיבלו בקבצי אקסל את רשימות הילדים כבר בסוף חודש יולי. במקרה הנוכחי – נעשתה על ידי אחת מהפקידות טעות בהקלדה ויצא מכתב שלא היה בשימוש במהלך השנתיים האחרונות. נעשה ברור מעמיק עוד בשבוע שעבר לברר את מקור הטעות, ולאחר שהתגלתה הבעיה נעשתה פניה לחברת האוטומציה והמכתב הוסר מהקבצים. אנו מפיקים את הלקחים באופן מיידי ומוודאים שטעויות כאלו לא יקרו בעתיד. במקביל, נקבעה להורים פגישה עם מנהלת האגף ובמהלך הפגישה יעשה ניסיון לגשר על הפערים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפחות מודים בעיריה שהם שלחו את המכתב
    כדי למנוע עוגמת נפש על העיריה להשאיר את מה שכתוב במכתב על כנו
    כמו כן ראוי שמנהלת אגף החינוך תתנצל בפומבי בפני הההורים והילדה על זה שניסו לה כחיש שהמכתב יצא מהם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר