מתחם נפלאות- באדיבות ההורים
מתחם נפלאות צילום באדיבות ההורים

150 ילדי גנים יוצאים ביחד, ההורים מתריעים: "זה מסוכן"

הורים במתחם הגנים נפלאות מתלוננים על החלטה להוציא השנה את כל הילדים יחד בימי שישי, זאת בניגוד לשנים קודמות בהן יצאו בשני סבבים. "הלחץ שנוצר בכניסה גדול", הם אומרים

פורסם בתאריך: 20.9.18 13:42

הורים לילדי הגנים במתחם נפלאות בשכונת נווה דקלים טוענים שהשנה, להבדיל משנים קודמות, החליט הקב"ט העירוני להוציא את כל ילדי הגן בימי שישי וערבי חג בסבב אחד. זאת בניגוד למה שהיה עד השנה, אז יצאו הילדים בשני סבבים. לטענת ההורים, ביום שישי, יוצאים כל הילדים בשעה 12:45, דבר שיוצר לחץ על השער ומסכן את הילדים. יצוין כי מדובר בשישה גנים בהם לומדים כ-150 ילדים, כאשר לכל ילד ממתין הורה בשער. במהלך השנים הוצאת הילדים הייתה בשני סבבים, בשעה 12:30 ובשעה 12:45 מתוך מטרה למנוע לחץ על שער הכניסה הקטן. בשאר ימות השבוע יוצאים הילדים בשעות שונות בגלל שחלקם בצהרון.

"מדובר על שישה גנים שכולם מסיימים באותה שעה, וזה אומר שכל ההורים עומדים בכניסה לשער על מנת להוציא את הילדים ביחד וזה יוצר לחץ, צפיפות נוראית וסכנה", אומר הורה. "הלחץ שנוצר בכניסה גדול, המדרכה והשביל עבור ההמתנה מאוד צרים ולצערי מדובר בהחלטה שמסכנת את כולם". הורה אחר מוסיף: "מדובר בדוחק מיותר שנוצר על השער, אם ילד יילך לאיבוד, ייצא לכביש, אף אחד לא יראה אותו. לא מובן לנו מה עומד מאחורי ההחלטה הזו, אבל זה מסכן את בטיחות הילדים וגם את ההורים. וזה עוד לפני שדברנו על החורף, הגשם והמטריות, אז הצפיפות והסכנה יגברו".

דובר העירייה, חזי חקאק, מסר בתגובה: "מהומה על לא מאומה! הקב"ט העירוני לא קיבל החלטה מעין זו ובכל מקרה מתחם הגנים ייפתח בשתי פעימות כפי שהיה בשנה שעברה".

על כך אמרו ההורים: "עד עכשיו, כך היה וייתכן שבעקבות התלונות והלחץ שנוצר על השער בימי שישי הקב"ט החליט אחרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר