מימין: חבצלת בשארי, רגינה פוקס, גדי בשארי והספרים
מימין: חבצלת בשארי, רגינה פוקס, גדי בשארי והספרים

בית הספר נווה עוז מאמץ את הספרייה בקיבוץ כרם שלום

בבית הספר אספו 700 ספרים והעבירו אותם לספרייה של הקיבוץ בעוטף עזה, בעקבות פנייה של הקיבוץ אל גדי בשארי העומד בראש מיזם מתוק בלב. אל הספרים צורפו גלויות שכתבו התלמידים לילדי הקיבוץ

פורסם בתאריך: 19.11.18 13:37

בית הספר נווה עוז מאמץ את הספרייה בקיבוץ כרם שלום בעוטף עזה. את החיבור בין בית הספר לבין הקיבוץ, עשה גדי בשארי, אשר עומד בראש המיזם מתוק בלב, וזאת לאחר שנציגי הקיבוץ פנו אליו. "קיבלתי פניה מהקיבוץ על כך שהספרייה שלהם ישנה ויש בה מעט מאוד ספרים", מספר בשארי, "פניתי למנהלת בית הספר נווה עוז, רגינה פוקס והיא מייד נרתמה לטובת הפרויקט יחד עם המורה חבצלת בשארי".
בתוך זמן קצר אספו בבית הספר כ-700 ספרים שאליהם צירפו גלויות אישיות לילדי הקיבוץ. ביום שני השבוע, נפגש בשארי עם תלמידי נווה עוז על מנת להודות להם באופן אישי על ההירתמות. "נפגשתי איתם, בדיוק אחרי לילה לא פשוט בעוטף עזה שבו ילדי העוטף בילו בעיקר במקלטים ובחדרי הביטחון. סיפרתי להם קצת על המצב בדרום ובעיקר הודיתי להם על ההירתמות המהירה והנדיבה שלהם". בשארי מציין שהוא ביחד עם מתנדבי מתוק בלב, יעבירו את הספרים לקיבוץ כרם שלום.
בבית הספר מסבירים שכל שכבות בית הספר נתרמו למיזם וההיענות הייתה מדהימה. "בעיקר היה מרגש לקרוא את הגלויות של הילדים שצורפו לספרים והיו בהן מילות הזדהות, חיזוק, עידוד ותמיכה לילדי העוטף", מסבירה המורה חבצלת בשארי. ומנהלת בית הספר, רגינה פוקס, מוסיפה: "בית הספר נווה עוז ממשיך גם בשנת לימודים זו להניע תהליכים חינוכיים שונים המקדמים מעורבות חברתית ותרומה לקהילה. שיתוף הפעולה עם מיזם "מתוק בלב" הוא עוד דרך לעידוד הצד המעשי והעצמת ערכי ההתנדבות והנתינה והיתה לנו זכות גדולה לקחת בו חלק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר