בריכת גבעת השלושה - צילום זאב שטרן
בריכת גבעת השלושה - צילום זאב שטרן

לבריכה אין רישיון, שיעורי השחייה של התלמידים לא מתקיימים

תלמידי הס אמורים היו להתחיל כבר את שיעורי השחייה שלהם בבריכת גבעת השלושה, אבל לבריכה אין רישיון עסק ושאר הבריכות מלאות. "מדובר בעניין שיסתיים בתוך כמה ימים", מבטיחים בעירייה

פורסם בתאריך: 17.12.18 13:39

הורים לתלמידי בית הספר הס שאמורים ללמוד שחייה בקיבוץ גבעת השלושה, קיבלו לאחרונה הודעה שבה התבשרו ששעורי השחייה יידחו למועד אחר, מאחר ולבריכת גבעת השלושה אין כרגע את האישורים הנדרשים. "הבן שלי לומד בכיתה ה' והם היו אמורים להתחיל את שעורי השחייה ביום ראשון", מספרת אמא לתלמיד מבית הספר הס, "אך רגע לפני שהם היו אמורים לצאת, הסתבר שלבריכת גבעת השלושה חסרים אישורים והודיעו לנו שכרגע השעורים הוקפאו". לדברי ההורים התלמידים בעיר מפוזרים בין מספר בריכות ובינהן מינץ וגבעת השלושה. בגבעת השלושה אמורים ללמוד השנה שחייה בתי הספר קרול, שיפר, שמעוני, הס, קפלן וכן חלק מבתי הספר הממלכתיים דתיים.
את בריכת גבעת השלושה, מפעילה אגודת הספורט "הפועל פתח תקווה" והיא פועלת לחידוש רישיון העסק. "אני מקווה שימצאו פתרון במהרה" אומרת אמא אחרת, "כרגע לא ניתן לשבץ את הילדים בבריכת מינץ לדוגמא, כי היא מלאה ואין להם לאן להעביר אותנו. לטענת הבריכה זה עניין של מספר ימים עד שהם יקבלו אישור, אני מאוד מקווה שזה באמת יהיה כך".
שעורי השחייה הם שעורים אשר ניתנים לתלמידי כיתות ה' על ידי אגף הספורט העירוני בשיתוף משרד החינוך ובשיתוף פעולה עם מדריכים אשר קיבלו אישור ממשרד החינוך. השעורים מועברים לכלל בתי הספר היסודיים בעיר. בדרך כלל מדובר על עשרה שעורים ברצף אשר מתקיימים באחת הבריכות בעיר. העלות עומדת על 145-185 שקלים, אותם משלמים ההורים, כחלק מתשלומי בית הספר.
מהאגודה נמסר: "הגשנו את כל האישורים הנדרשים כגון אישור כיבוי אש, נגישות, וכדומה ואנחנו ממתינים לאישור סופי".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "כבכל עסק, גם על בריכות השחייה חלה חובה לחדש את רישיון העסק שלהם מידי שנה. בריכת גבעת השלושה מצויה בתהליך חידוש הרישיון  ובשל טעות שנבעה – תהליך חידוש הרשיון נמשך ועד אז אין באפשרות העירייה ומשרד החינוך לקיים את השיעורים בבריכה עד קבלת הרישיון. אגף הספורט שוחח עם יושבת ראש ועד ההורים של בית הספר, ומאחר שמדובר בעניין שיסתיים תוך כמה ימים ההסבר התקבל בהבנה על אף אי הנוחות. אנו עושים ככל שביכולתנו לסייע לבריכת גבעת השלושה לקבל את האישור הנדרש. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית, אך אנו מחוייבים לפעול על פי חוק למען בטיחותם ורווחתם של ילדים המשתתפים בשיעורי השחייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר