התלמידות הזוכות: שירה יונג ונופר שיף. צילום תיכון אחד העם
התלמידות הזוכות: שירה יונג ונופר שיף. צילום תיכון אחד העם

שתי תלמידות מאחד העם זכו במקום השני בתחרות עבודות על השואה

שירה יונג ונופר שיף כתבו על פעילותם ויחסם של יהודי ארצות הברית להצלת יהודי אירופה בתקופת השואה. לתחרות הוגשו 1,132 עבודות

פורסם בתאריך: 23.12.18 11:02

שירה יונג ונופר שיף, תלמידות כיתה י"ב מחוננים בתיכון "אחד העם" בהנהלת יעל בצלאל, זכו במקום השני בתחרות הארצית לעבודות גמר בהיסטוריה במכון עדות למורשת ציונית דתית והשואה. טקס חלוקת מלגות ע"ש אורי שרגא ורות רבקה וייל ז"ל, לתלמידים שכתבו עבודות גמר מצטיינות בתחום השואה, התקיים בשבוע שעבר, ביום הקדיש הכללי ב"בית העדות" למורשת הציונית הדתית והשואה בניר גלים. סך הכל הוגשו לתחרות 1,132 עבודות שנכתבו על ידי תלמידי תיכון מרחבי הארץ.
נושא עבודת החקר של יונג ושיף היה – "יהודים אמריקנים בתקופת השואה". העבודה הוגשה במסגרת תכנית חקר בהנחייתה של דליה בן אסא, רכזת מחוננים עירונית ודנה בפעילותם וניסיונותיהם של יהודי ארצות הברית בתקופת השואה להצלת יהודי אירופה. נושא העבודה נולד לאור החשש של התלמידות מהתרחקות יהדות ארצות הברית מישראל בשנים האחרונות. שירה ונופר רצו לבחון את היחס של יהודי ארצות הברית לניסיונות הצלה של יהודי אירופה בתקופת השואה. בסוף הערב התקיימה הרצאה של ד"ר אפרים זורוף – "מסע עם האויב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר