רון כץ תמונה עדכנית
רון כץ

רון כץ: פתרנו את בעיית הסייעות בגני הילדים

ממלא מקום ראש העיר וראש מינהל החינוך הודיע היום כי נמצא פתרון כולל לבעיית הסייעות בגנים. "אני גאה על הובלת המהלך המשולב" הוא אמר. האם הבעיות נפתרו? הזמן יגיד

פורסם בתאריך: 7.1.19 13:13

רון כץ, ממלא מקום ראש העיר וראש מינהל החינוך, הודיע השבוע שבעבודת מטה משולבת ואינטנסיבית של כל הכוחות העירוניים, נמצא פתרון כולל ומקיף למחסור בסייעות בגני הילדים בעיר, לאי פתיחת הגנים בזמן או אי פתיחתם בכלל. על פי כץ, הוחלט על צמצום השימוש בסייעות ממלאות מקום ותיקנון הסייעות בתקן עירוני בכדי לשמור על הרצף, אותרו דרכים לתגמול הסייעות בצורה הוגנת והולמת על חשבון העירייה והושקעו משאבים רבים למציאת פתרון כולל לבעיה ובכלל זאת, הגדלת מצבת הסייעות שיקלטו כעובדות על חשבון העירייה, החל מהשבוע הקרוב, במסגרת מקפ"ת.

"עם כניסתי לתפקיד כראש מינהל החינוך לפני כחודש וחצי, בשיתוף עם רמי גרינברג, ראש העיר, החלטנו להתמקד ולטפל בבעיות שלא נמצאו להם פתרונות שנים רבות, בדגש על הגיל הרך. הבאנו את כל הגורמים לשולחן אחד עד שיצא עשן לבן ונמצא פתרון שמהווה מהפכה של ממש להורים ולילדים בגיל הרך. אני שמח שתוך זמן קצר אנו רואים פירות לעבודה האינטנסיבית והמאומצת ולרוח החדשה שמנשבת במסדרונות העירייה. אני גאה על הובלת המהלך המשולב ושיתוף הפעולה של כל הגורמים על מנת לייצר פתרון מעולה וכולל לילדי העיר. אנו בתהליך של מהפכה בתחום החינוך לגיל הרך ובקרוב נבשר על צעדים נוספים שאנו מקדמים לטובת דור העתיד שלנו".

על פי כץ, רק בחודש אוקטובר נייד מינהל החינוך 42 סייעות על מנת למנוע סגירת גנים והוא מוסיף שבעקבות הפתרון בא לסיומו הריטואל החוזר בכל חורף בו ילדים נותרים בבית ללא מסגרת, ילדים והורים ממתינים בקור מחוץ לגני הילדים והורים זועמים על אי מתן פתרון לבעיה של מחסור בסייעות וגננות.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר