צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
למצולם אין קשר לכתבה צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"עכשיו יש לך סיבה לבכות". נחקר חשד שגננת ומטפלת היכו ילדים במשפחתון

המשטרה חוקרת תלונה שהגישו הורים נגד הגננת והמטפלת במשפחתון פרטי מוכר באם המושבות. אחת האמהות: "אני מתפרקת. היא נראתה לי האישה הכי חמה שיש. לסייעת שלה החיוך אף פעם לא ירד מהפנים"

פורסם בתאריך: 6.2.19 11:11

המשטרה חוקרת תלונה שהגישו הורים נגד גננת ומטפלת במשפחתון על אלימות פיזית כלפי הילדים. מהמשטרה נמסר כי "הוגשה תלונה ונסיבות האירוע נבדקות".

אתמול בלילה עלה פוסט אנונימי בדף הפייסבוק 'הורות בזכות' של תושבת פתח תקווה, שסיפרה על כך שקיבלה מידע על החקירה ועל כך שבנה נפגע מאלימות בגן. בפוסט נכתב: "אתמול השמיים נפלו עליי ומאז אני לא מצליחה להסתכל לבן שלי בעיניים. אתמול שמעתי את הדבר שהכי פחדתי ממנו. את המילים שבחיים לא חשבתי שאשמע – "חקרו את המטפלת של הבן שלך, יש חשד שהיא מכה את התינוקות בגן". זה קרה שוב בפתח תקווה, הפעם באחד המשפחתונים הכי מומלצים באם המושבות. יש הקלטה. יש הוכחות. ואני מתפרקת. היא נראתה לי האישה הכי חמה שיש. לסייעת שלה החיוך אף פעם לא ירד מהפנים. ואני האמנתי. שתי נשים בשנות החמישים לחייהן שנראות כמו סבתות חביבות. המשפחתון בבית שלה, שם בקומה האחרונה, אליה אף אחד לא יכול להיכנס בלי אישור. בעלה תמיד נמצא ליד התינוקות, הילדים שלה תמיד סביבם והיא הבטיחה שהם כמו משפחה גדולה ומאושרת שהילדים שלנו הם חלק ממנה. ואני האמנתי. ילדים בוכים ברקע ואף אחד לא מתייחס, משפטים כמו ' עכשיו יש לך סיבה לבכות', ו'נשים אותה במסתור' – הכל מתבלבל לי עכשיו בראש ואני לא מצליחה לקלוט ולעכל מה קרה שם. ובעיקר לא מצליחה להסתכל לילד שלי בעיניים. הלוואי ויכולתי לא לכתוב בצורה אנונימית, הלוואי ויכולתי לספר יותר … בסופו של דבר, בכל התופת הזו והעיוות הזה, אני זו שחשופה לתביעה".

אחד הפוסטים בנושא

הפוסט קיבל תגובות רבות. אחת מהן של אמא אחרת שכתבה על אותו משפחתון: "היא התעללה פיזית בילדה שלי, היכתה אותה ונתנה לה לבכות ללא הפסקה וכשהילדה לא נרגעה היכתה אותה שוב. הילדים הם הדבר האחרון שמעסיק אותה – היא ישנה צהריים באמצע יום העבודה, יוצאת לסידורים וקניות. אני בעצמי לא מאמינה שאני כותבת את הדברים האלה על הגננת שסמכתי עליה ונתתי לה לשמור על הדבר היקר לי מכל".
מבעלת המשפחתון נמסר בתגובה: "כרגע מתנהלת חקירה ואני לא יכולה לדבר, עד שלא יתבהרו דברים ויהיה ייצוג של עורך דין, אני לא יכולה לדבר".
המשפחתון פועל?
"הגן פועל רגיל ולא קיבלתי הנחיות מיוחדות ואני לא יכולה לפרט יותר מזה".
מכירה את ההורים שהעלו את הפוסט?
"אני לא יודעת במי מדובר, אני מניחה שהפייסבוק רועש וגועש, עדכנו אותי ואמרו לי".
חקרו אותך?
"הייתה חקירה ואני לא יודעת אם תמשיך החקירה או לא ואני מחכה לראות לאן זה יתפתח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני בשוק מה קורה עם האלימות כלפי ילדים חסרי ישע זה הפך לתופעה מכוערת להעניש בכל הכוח מאסר של שנים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר