מחאה של הורי בית הספר נעמי שמר- על הקמת תיכון אצלם בשטח בית הספר
מחאה של הורי בית הספר נעמי שמר- על הקמת תיכון אצלם בשטח בית הספר

הורי נעמי שמר ישביתו את הלימודים רק לשעה. "מתחשבים בבקשת ראש העירייה"

ההורים הודיעו שימשיכו במאבק נגד הקמת בית ספר נוסף על חשבון שטח בית הספר. גרינברג פרסם סרטון ובו טען: "קומץ קטן מסית את ההורים, אנו עובדים על חלופות, אין צורך בהפגנות והשבתות"

פורסם בתאריך: 20.2.19 13:01

הורי בית הספר נעמי שמר בשכונת אם המושבות, ממשיכים במאבק נגד הקמת תיכון בשטח בית הספר. ביום שישי הקרוב הם מתכוונים להשבית את השעה הראשונה של הלימודים ולקיים מחאה מול הכניסה לבית הספר. הכוונה המקורית הייתה לשהשבית את יום הלימודים במלואו, אולם הוועד נענה לבקשת ראש העירייה רמי גרינברג, וישבית את הלימודים רק בשעה הראשונה, במהלכה תתקיים הפגנת מחאה מול שער בית הספר.

ביום שני השבוע העלה ראש העירייה רמי גרינברג סרטון ובו הוא מתייחס למאבק ההורים. "לצערי, קומץ קטן מסית את ההורים וגורם נזק לבית הספר", אומר גרינברג בסרטון, "עד עכשיו אני פועל ביחד עם כל אנשי המקצוע, למצוא חלופה הולמת לבית ספר שש שנתי נוסף בשכונת אם המושבות שהוא נדרש על פי כמות התלמידים. העדיפות שלנו האחרונה היא שטח בית הספר נעמי שמר, אנחנו עכשיו עובדים מול משרדי ממשלה להכשיר מקומות אחרים וזה נמצא בעבודה מלאה ואני מקווה שאהיה איש בשורות בתווך הקרוב. לכן בינתיים אין שום סיבה להשבית ולהפגין, וכבר עכשיו ליצור תדמית שלילית לבית הספר נעמי שמר. מי שעושה את זה במו ידיו זה דווקא כל מיני אנשים שמתיימרים להיות בבית הספר. אני קורה לכם להתאזר בסבלנות, אנחנו פועלים רק לטובת מוסדות החינוך בשכונה, התושבים והתלמידים. אני מבקש להפסיק את כל מחאות הסרק האלה, אנחנו לא נשתף פעולה עם וועד הורים בבית הספר שמשבית לימודים ופוגע בתלמידים, אין סיבה ואין צורך ותנו לנו לעבוד ונביא לכם בשורות טובות בקרוב".

צפו בסרטון של רמי גרינברג:

בעקבות הודעת ראש העיר, הוציאה הנהגת ההורים הבהרה וציינה שמטה המאבק ממשיך וימשיך בפעילותו נגד הקמת התיכון על שטח נעמי שמר. "יחד עם זאת ומתוך התחשבות וכבוד לבקשתו של ראש העיר, מטה המאבק החליט לקיים רק את הפגנת המחאה בשער בית הספר. בזמן זה לא יכנסו התלמידים לכיתות",  הם מציינים ומדגישים שבתום ההפגנה הלימודים יתקיימו כסדרם ובית הספר וצוות המורים ערוכים ומוכנים לקבל את הילדים "מחכים לכם. כל אחת ואחד מכם חשוב כדי להוציא את שטח נעמי שמר כאופציה לתיכון. כולנו תקווה שראש העיר יביא לנו בשורה טובה כפי שהבטיח בסרטו ויבחר מיקום אחר להקים את התיכון המדובר."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר