בחירות בישיבת אמי"ת
בחירות בישיבת אמי"ת

"שיעור חשוב במנהיגות": הליכוד ניצח בהפנינג הבחירות שהתקיים בישיבת אמי"ת

232 תלמידי הישיבה לקחו היום חלק בפאנל חגיגי בהשתתפות נציגי המפלגות והצביעו בבחירות חשאיות. המנצחים הגדולים: מפלגות הימין. אבל גם כחול-לבן ומרצ קיבלו חמישה מנדטים כל אחת

פורסם בתאריך: 25.2.19 19:33

אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום ורק תלמידי ישיבת אמי"ת היו יכולים לבחור, הליכוד היה מוכרז כמנצח הגדול. בבחירות שדימו את הבחירות הכלליות שהתקיימו היום (ב') בישיבה בשכונת כפר גנים בפתח תקוה, ניצח הליכוד עם 49 מנדטים, הבית היהודי גרף 33 מנדטים, הימין החדש קיבל 18 מנדטים, זהות קיבלו 10 מנדטים, כחול לבן – 5 מנדטים, מרצ – 5 מנדטים ויתר המפלגות כלל לא עברו את אחוז החסימה.

בחירות בישיבת אמי"ת

תוצאות הבחירות

232 מתלמידי כיתות י'- י"ב מהישיבה לקחו חלק בהפנינג הבחירות. את יום הבחירות פתחו התלמידים בשיעורי חינוך בהדרכת המחנכים שעסקו בדמוקרטיה ובאופני ניהול מחלוקת ולאחריו התקיים פאנל חגיגי בהשתתפות נציגי המפלות השונות. את מפלגת הבית יהודי ייצג אופיר סופר, את מרצ – אבי דבוש, את מפלגת כחול לבן ייצג משה קינלי טור-פז, את מפלגת העבודה – יאיא פינק. מטעם הימין החדש השתתף אלישיב רייכנר, את כולנו ייצג ד"ר יהודה מימרן, את הליכוד – דוד חרל"פ ואת מפלגת זהות ייצג הרב חיים אמסלם. בתום הפאנל ניגשו התלמידים לממש את "זכותם האזרחית" והצביעו בקלפי המדמה קלפי בחירות אמיתית.

הרב ניצן ברגר ראש ישיבת אמי"ת כפר גנים, מסכם: "במסגרת החינוך למעורבות ומנהיגות חברתית, בשאיפה לחנך את דור המנהיגות הבא של ישראל, שמחנו לארח בבית החינוך חגיגה דמוקרטית. אנו רואים חשיבות רבה להפגיש את תלמידנו עם נציגי מפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית, כאשר המאחד ביניהם הוא מסירות לטובת המדינה – כפי שהם מפרשים אותה. כל חברי הפאנל שהתארחו בישיבה הולכים עם האמת שלהם, שהיא שונה מאוד משל שכנם לפאנל. אך עם זאת כולם יודעים להקשיב ולקבל דעות אחרות. זהו שיעור חשוב מאוד במנהיגות ואחריות חברתית".

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. מיכל

    יוזמה מקסימה ושיעור חשוב מאוד לחיים!!! כל הכבוד לרב ניצן ברגר העומד בראש הישיבה!

  2. מאיר

    בכל התיכונים, חילונים-דתיים-ימניים-שמאלניים זהות מקבלת 10 מנדטים ומעלה
    זו מפלגה שמאוד חזקה אצל הצעירים

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר