צילום לשכת דובר העירייה
צילום לשכת דובר העירייה

בשורה להורים: הצהרונים יפעלו יום מלא בל"ג בעומר

כך סוכם בין ראש מינהל החינוך, רון כץ, ועד ההורים העירוני, ומפעילי הצהרונים בעיר. רון כץ: "אני מודה למפעילי הצהרון ולוועד ההורים העירוני"

פורסם בתאריך: 18.3.19 13:31

בפגישה שהתקיימה בלשכת מ"מ ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ, יחד עם נציגי ועד ההורים המרכזי ומנהלי צהרון צוות לוין אשר ייצגו את כלל הצהרונים אשר עובדים עם העירייה, התקבלה החלטה לפיה בל"ג בעומר תתקיים פעילות בצהרון בגני הילדים, ולא יהיה יום חופש כמתוכנן. הדיון בנושא וההחלטה שהתקבלה נעשו בעקבות פניית נציגי ועד ההורים המרכזי אשר ביקש כי יתקיים צהרון בל"ג בעומר. ראש מינהל החינוך פנה לצוות לוין ואלו עשו מאמץ מיוחד, בדקו מול כל הזכיינים ואפשרו את הנושא על אף הקושי הכרוך בהפעלת יום נוסף שלא תוכנן מראש.
רון כץ אמר: "זוהי בשורה משמעותית להורים. אנו ממשיכים לעבוד במלוא המרץ ולעשות מאמצים לטובת שיפור השירות להורים ולילדים. בלג בעומר רוב ההורים עובדים והקושי הכרוך ביום חופש במועד זה הינו רב. אני מודה לצוות לוין ולכל אנשי הצוות על המאמץ ושיתוף הפעולה, ומודה לוועד ההורים העירוני על העשייה המשותפת למען ההורים וילדי העיר". יום זה יהיה ללא תשלום נוסף. הצהרון מיועד אך ורק לילדים שלומדים בצהרון כל השנה. הפעילות תהיה בין השעות 08:00-16:00, כמו בבתי הספר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר