גן ילדים מתחם יוני נתניהו אם המושבות. צילום באדיבות ההורים
גן ילדים מתחם יוני נתניהו אם המושבות. צילום באדיבות ההורים

בוטלה הצבת המאבטחים, עכשיו העירייה צריכה לטפל בבעיות החדשות

לפני כשבוע בוטלה הצבת המאבטחים והחלה אבטחת הגנים במתכונת החדשה. במתחם הגנים יוני נתניהו מתלוננים על בעיות שונות ומבקשים להעביר את השער לחזית המתחם ובעיקר לתקן את הקודן

פורסם בתאריך: 17.4.19 15:23

הורים לילדים במתחם הגנים יוני נתניהו בשכונת אם המושבות, מבקשים מהעירייה להעביר את שער הכניסה לגן מהעורף לחזית וכן לתקן את הקודן שלא עובד כבר תקופה ארוכה. לדברי ההורים, בעבר במתחם הגן היו שמונה גנים, ארבעה בכל צד של המתחם, ובאמצע היה שומר. בשנים האחרונות המתחם צומצם לשלושה גנים שנמצאים בחזית ולכן צריך להעביר גם את השער קדימה, על מנת שצוות הגן יוכל לראות מי מגיע. ההורים מציינים כי ב-10 בחודש, נכנס ביטול השומרים במתחמי גנים לתוקף וכך גם במתחם זה. ההורים מציינים בעקבות זאת (אמנם החלה חופשת פסח, אך מתקיימים צהרונים) כי במשך שעות רבות צריך הצוות להתעסק בפתיחת השער וסגירתו.

"מאחר והקודן מקולקל כבר תקופה ארוכה, אנחנו עומדים מאחורי השער האחורי שגם ככה רחוק וצועקים לצוות שיפתחו את השער, הסייעת צריכה להגיע לפתוח ולנעול כל פעם מחדש, הגננת בגן נשארת לבד, אין קשר עין, כי השער מאחור וצריך לעשות עיקוף בשביל להגיע אליו וכל ההתנהלות היא מאוד בעייתית", אומרת אם מהגן, "כבר השלמנו עם זה שראש העיר מבטל את השמירה, אבל אם כבר עושים את זה צריך לעשות את זה בצורה נכונה. בשעה 14:00 כשמתחיל הצהרון, לא פעם השער האחורי נשאר פתוח, הצוות לא יכול לדעת שמישהו יצא ולא נעל, ילדים יכולים לצאת ואף אחד לא ישים לב והפתרון הוא מאוד פשוט, להעביר את השער קדימה ולהשמיש את הקודן לנוחות כולם. הילדים יוצאים עכשיו לחופשת פסח וזה בדיוק הזמן לעשות זאת".

תגובת דוברות העירייה: "החל מה-11.4 החלה האבטחה ההיקפית במתכונתה המלאה ללא אבטחה סטטית בגני ילדים. ולראייה באירוע מתאריך 11.4 שבו התקבלה קריאה של לחצן מצוקה מהגן שבנדון הגיעו במיידי שני מאבטחים רכובים לתת מענה. לעניין הקודן ונעילת השער, מבדיקה שערכנו עולה כי מנגנון הנעילה המגנטי נעקר ממקומו ועולה החשש כי מעשה הוונדליזם נעשה במזיד. בכל מקרה ניתנה הנחייה לקבלן לתקן את המנגנון במיידי, ועד לתיקון ניתנה הנחיה למפעילת הקייטנה על ידי הקב"ט האזורי להקפיד לנעול את השער עם מנעול בהתאם להנחיות חוזר מנכ"ל. כמו כן, נערכת בדיקה בין היתר באמצעות מצלמות האבטחה הממוקמות במקום לאיתור חשודים במעשה. כללו של דבר, המקום ימשיך להיות מאובטח באבטחה היקפית ניידת ויקבל מענה מהיר ואיכותי בהתאם לצורך כפי שניתן לכלל גני הילדים, צהרוניות וקייטנות ברחבי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר