מנהלת האגף לחינוך על יסודי, רויטל שפירא צילום זאב שטרן
מנהלת האגף לחינוך על יסודי, רויטל שפירא צילום זאב שטרן

מנהלת האגף לחינוך על יסודי עוזבת את העירייה

רויטל שפירא נבחרה לנהל את אגף החינוך בעיריית רעננה."הגיע זמן שאני אעשה תפקיד מערכתי, שמתבונן על ילד מגיל אפס ועד גיל 18, זה משהו שמאוד רציתי", אמרה

פורסם בתאריך: 27.5.19 09:00

רויטל שפירא, מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעירייה, מונתה לתפקיד ראש אגף החינוך בעיריית רעננה. שפירא תסיים את עבודתה בעירייה בזמן חופשת הקיץ. שפירא מונתה לנהל את האגף לחינוך על יסודי בעיר בשנת 2012 והיא אחראית על כ-15 אלף תלמידי העיר מכיתות ז-י"ב, הקונסרבטוריון העירוני ובית הספר לשגרירים צעירים. בחינוך הפורמלי ניהלה במשך חמש שנים את תיכון בן גוריון. בשנים 1998–2007 הייתה רכזת מב"ר עירונית, והייתה אחראית על הכשרות מורים וקידום תלמידי המב”ר בעיר. בשנים 1990–1995 מילאה תפקידים בחינוך הבלתי פורמלי – אגף הנוער והצעירים של עיריית פתח תקוה, ובהם הדרכה בקורסי מד"צים, הנחיית מועצת תלמידים אזורית, רכזת נוער, רכזת פרס הנוער הישראלי ועוד.

בדצמבר אשתקד סיימה שפירא את תוכנית אדוות – עתודות לחינוך, מיזם משותף למשרד החינוך וארגון מעוז שנועד לגבש את העתודה הניהולית הבכירה במערכת החינוך וחלק מהלימודים התקיימו באוניברסיטת הרווארד.

"אחרי שמונה שנים בתפקיד שלי במינהל החינוך וההישגים אליהם הבאתי את המערכת העל יסודית, הגיע זמן שאני אעשה תפקיד מערכתי, שמתבונן על ילד מגיל אפס ועד גיל 18, בוקר ואחר צהריים, זה משהו שמאוד רציתי לעשות ולקדם", מספרת שפירא רגע אחרי שקיבלה את ההודעה שהתקבלה לתפקיד ברעננה. "אני בעיר פתח תקווה שנים רבות, אוהבת את העיר וחיה את העיר וזה אתגר מאוד גדול מבחינתי לעבור לרעננה. זו עיר שבה אעשה את כל התפקידים ומבחינתי זו הזדמנות גדולה לקדם את החזון של ראש העיר ואני אוכל לסייע לו בכך. מבחינתי זו הזדמנות מדהימה, להוביל מערכת שלמה. בפתח תקוה קידמתי את הזכאות לבגרות, חמש יחידות מתמטיקה, תעודת בגרות של מצטיינים, מיומנויות של ה-121 והגיע הזמן לעשות עוד תפקידים".

המחליף/ה של שפירא ייבחר/תיבחר במכרז.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונה כוכבי

    רויטל אשת מקצוע מן המעלה הראשונה.
    ילדי רעננה הרוויחו ובגדול!
    מאחלת לעירייה למצוא אשת מקצוע שתצליח להיכנס אל נעליה הגדולות.

  2. יעל

    היא קידמה את המצויינות, היא גרמה לתלמידים לעשות 5 יחידות במתמטיקה וכו'… לא. מי שמביא לדבר כזה זה צוות בית הספר והתלמידים. היא מקס' יכולה להפעיל לחץ ולאשר עוד תקציב שגם זה לרוב בהחלטת ובפיקוח משרד החינוך. טו מאץ קרדיט…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר