רוית זר מימין עם סיגלית הילל יאראק, מנהלת האגף לחינוך יסודי, בקבלת פרס חינוך
רוית זר מימין עם סיגלית הילל יאראק, מנהלת האגף לחינוך יסודי, בקבלת פרס חינוך

הורי נצח נושמים לרווחה: המנהלת ויתרה על תפקיד חדש ותישאר בבית הספר

מנהלת בית הספר נצח ישראל נבחרה לנהל את בית הספר עמיטל. הורי בית הספר הודיעו לא יוותרו עליה. לבסוף החליטה זר להישאר בנצח ולניהול עמיטל ייצא מכרז חדש

פורסם בתאריך: 17.6.19 14:27

בימים הקרובים ייצא מכרז חדש לניהול בית הספר עמיטל בהדר גנים, לאחר שמנהלת בית הספר נצח ישראל, רוית זר, שהיתה אמורה לנהל את עמיטל, החליטה לוותר על ניהול בית הספר ולהמשיך לנהל את נצח. יצוין כי זר ניגשה למכרז לניהול עמיטל לאור בקשת משרד החינוך והרשות המקומית ונבחרה פה אחד. כאשר הורי בית הספר נצח שמעו על כך, הם הודיעו שלא יוותרו עליה וניהלו מסע להשארתה. ההורים אמרו שמאז שזר הגיעה לבית הספר, הוא פורח ומגיע להישגים גבוהים, שהשיא היה בדצמבר אשתקד, כאשר זכה בפרס חינוך ארצי לבתי הספר הממלכתיים דתיים. כמו כן בית הספר הצליח להגדיל בתוך ארבע שנים את מספר התלמידים מ-185 תלמידים ל-312.

"כאשר שמענו על כך שרווית אמורה לעזוב, ממש היינו בשוק", אומרת אחת האימהות מבית הספר נצח, "אני ולא מעט הורים נוספים רשמנו את הילדים שלנו לנצח רק בגללה. היא שינתה את בית הספר מקצה לקצה, האווירה המיוחדת שהיא יצרה בבית הספר, הרמה החינוכית, התורנית, והשילוב המוצלח של אוכלוסייה הביא את בית הספר להישגים גבוהים".

בית ספר נצח. צילום זאב שטרן

מהעירייה נמסר: "לבקשת משרד החינוך והרשות המקומית, ניגשה גברת רווית זר, מנהלת בית הספר נצח ישראל, למכרז על ניהול בית הספר עמיטל. רוית נבחרה פה אחד במכרז זה. בימים האחרונים רוית הביעה את רצונה להמשיך לנהל את בית ספר נצח ישראל ומשרד החינוך והרשות המקומית החליטו לכבד את בקשתה ולאשרה. לאור האמור, אנו מבטלים את תוצאות המכרז ופונים לפרסום מכרז חדש לניהול בית ספר עמיטל. רוית זר תמשיך לנהל את נצח ישראל ותצעידו לעבר השגת יעדיו התורניים, הערכיים והפדגוגיים חינוכיים. בימים הקרובים יתפרסם מכרז חדש והמועמד הראוי ביותר ייבחר, כמקובל בחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר