גדי בשארי בטקס
גדי בשארי מקבל תעודת הוקרה

פרויקט מבורך: בקייטנת מתוק בלב שמארגן גדי בשארי התשלום הוא 150 שקלים לחודש

60 ילדים ייהנו בקייטנה מפעילויות מגוונות. וגם: 15 תלמידים זכו לטיסה בשמי הארץ. יומן חינוך

פורסם בתאריך: 5.7.19 08:16

כחלק מפרויקט מעורבות חברתית שקיים בית הספר אלונים, השתתפו תלמידי כיתה ז' בפעילות פרויקט בן דורי. תלמידי הכיתה יצאו למועדון יום לקשיש אחת לשבועיים, כאשר במהלך הפעילות כל תלמיד צוות לדייר במועדון, שמע את סיפורי חייו על המסורת והמנהגים שגדל עליהם, שאל שאלות מנחות ויחד חיברו עבודת שורשים. התלמידים יצרו קשר חם עם הדיירים וכל פעם שיצאו מהמפגש, ציפו למפגש הבא, כך גם הדיירים שהיו צמאים לספר את חוויותיהם במשך השנים וידעו שיש שם אוזן קשבת. בסיום הפרויקט נערך מפגש מרגש ביותר בין חברי המועדון לבין התלמידים. בסיום המפגש כל תלמיד וכל דייר קבלו ספרון ובו מתועד התהליך שעברו יחד.

עוד מחזור של קייטנת "מתוק בלב" נפתח השבוע. כ-60 ילדים ייהנו בקייטנה מפעילויות רבות ומגוונות כמו לונה פארק, בריכות שחיה, איי גאמפ מתנפחים ועוד ועוד, וכל זאת במחיר סימלי של 150 שקלים. קייטנת מתוק בלב מופעלת על ידי מדריכים מתנועת בני עקיבא מסניף כפר גנים ומי שעומד מאחורה הוא תושב העיר גדי בשארי אשר עומד בראש המיזם מתוק בלב. בשארי מציין שהקייטנה החלה לפעול לפני כעשור שנים והמטרה היא שילדים יוכלו להנות בקייטנה במחיר שהוא סימלי. "יש לנו ילדים שהם כבר מספר שנים בקייטנה עכשיו גדלו ומצטרפים לצוות ההדרכה", הוא מספר, "יש משפחות שכבר במאי מתקשרות להגיד שהילדים מחכים להירשם ויש לציין שגם ההורים של המדריכים בכפר גנים שותפים ואף מארגנים התרמה לפני תחילת הקייטנה. עיריית פתח תקווה מלווה את הקייטנה ומסייעת ככל שניתן".

4,000 בני נוער, פתחו את הקיץ במסיבת פתיחת החופש הגדול של אגף חברה, נוער וצעירים, בכיכר המייסדים, בשיתוף הרשות למאבק בסמים ואלכוהול. בני הנוער נהנו ממוזיקה של הדיג'יים המובילים מעולם הנוער – דודי בוזגלו, מיסטר בלאק, עידן בקשי, לוטרה, אילון מתנה ומרקוס. ראש העיר רמי גרינברג והמשנה לראש העיר רפי דהן, מחזיק תיק הנוער, הגיעו לברך את בני הנוער ולאחל קיץ מהנה ובטוח.

15 תלמידי תיכון מעין פתח תקווה, תיכון תורני עיוני, זכו לטיסה בשמי הארץ וזאת לאחר מיזם של עשייה חברתית לטובת תושבי העיר. המבצע פעל תחת השם 'מיזם נולד', במהלכו התלמידים יזמו והפיקו פרויקטים המעודדים מעורבות בקהילה. מנהל התיכון, הרב איתמר עמר: "תלמידי כל הכיתות עמלו רבות בהפקת המיזם החשוב הזה, אבל כמו שהודענו מראש, רק כיתה אחת זכתה – כיתה ט' והשבוע יצאה לטיסה בשמי הארץ ממנחת מגידו. נושא המעורבות חברתית הינו קרוב מאוד לליבי ואני פועל כל העת להטמיע אותו בקרב תלמידי התיכון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר