ירדנה חדד מנהלת האגף העל יסודי צילום פרטי

המנהלת החדשה של האגף לחינוך על יסודי: ירדנה חדד

לחדד ניסיון רב בניהול מחלקות חינוך באשדוד ובקרית אונו. "אני נרגשת לקראת התפקיד המאתגר", אמרה חדד למלאבס

פורסם בתאריך: 18.7.19 13:21

ירדנה חדד נבחרה לתפקיד מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעיריית פתח תקוה ותחליף את רויטל שפירא המסיימת בימים אלה את תפקידה. חדד צמחה בחינוך העל יסודי, ושימשה במגוון תפקידי הוראה וניהול. היא בעלת PhD במנהל ציבורי, M.A בהוראת המדעים, B.A במתמטיקה ובחינוך, בוגרת קורס מנהלי מערכות מידע ראשי (מנמ"רים), קורס מנהלי אגפי חינוך וקורס "מאיצים דיגיטליים".
חדד מגיעה לפתח תקוה לאחר ניסיון רב שנים בניהול מחלקות חינוך בקריית אונו ובאשדוד. היא הקימה וניהלה את מערך החינוך של בתי הספר בקריית אונו בדגש על חדשנות, יצירתיות ומצוינות, הובילה תכניות לפיתוח מקצועי של צוותי חינוך ומנהלים, וקידמה את נושא התקשוב לצד פיתוח מיומנויות המאה ה-21. במסגרת הקורס "מאיצים דיגיטליים" הובילה וקידמה פיתוח של מערכת לפניות תושבים בנושאי חינוך Ono- line. היא מרצה באקדמית אונו, הנחתה וליוותה מנהלים בתכנית להכשרת מנהלים של אבני ראשה.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "ירדנה חדד מביאה איתה רוח חדשנית ורעננה למערכת החינוך העירונית והיא בעלת ראייה אסטרטגית רחבה וניסיון עשיר בתחומי החינוך והניהול. אני מאמין כי ירדנה תשתלב היטב במערכת החינוך המצוינת שלנו ותוביל את החינוך העל יסודי לשיאים חדשים ולהישגים רבים. אני מאחל לה הצלחה רבה ומודה מקרב לב לרויטל שפירא המסיימת בימים אלה את תפקידה".
מ"מ ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ, אמר: "אני שמח לבשר כי ירדנה חדד הצטרפה למינהל החינוך המצוין שלנו ותוביל את החינוך העל יסודי. בשנה הקרובה נכונו לנו אתגרים רבים בחינוך העל יסודי ואין ספק כי לירדנה יש את היכולות והניסיון לעמוד באתגרים אלה בהצלחה. אני מברך אותה עם הצטרפותה למערכת ומאחל המשך הצלחה לרויטל שפירא המסיימת בימים אלה את תפקידה".
ירדנה חדד אמרה: "אני נרגשת לקראת התפקיד המאתגר ושמחה להצטרף לנבחרת המצוינת של מינהל החינוך בפתח תקוה. אלברט איינשטיין אמר כי 'מטרת החינוך צריכה להיות: אנשים המצטיינים בעצמאות, במחשבה ובמעשה ועם זאת רואים בשירות למען הכלל את משימת חייהם', אני לגמרי מאמינה בדברים אלו ואפעל כל יכולתי להמשך קידום וטיפוח החינוך העל יסודי בעיר".
חדד נשואה ליורם ואם ל-4. בתקופת שהותם בציריך עסקה בלימודי הדוקטורט, בכתיבה ועריכת המחקר. במקביל פעלה בתחומי החינוך בקהילת ביה"ס הבינלאומי בציריך בו למדו ילדיה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר