ועידת החינוך
ועידת החינוך. צילום מטה גרינברג, פרטי, אייל בן יעיש, ענבל סגל, זאב שטרן, עזרא לוי

הבוקר: ועידת החינוך הגדולה של פתח תקוה

הוועידה המרכזית בפתח תקוה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה תתקיים בבית יד לבנים. בתוכנית: החזון החינוכי של רמי גרינברג, האם יש אפליה במערכת החינוך בפתח תקוה, עדכונים ממזכ"לית הסתדרות המורים, הרצאה של ד"ר אייל דורון, ראיון אישי עם ח"כ פנינה תמנו שטה, ועוד

פורסם בתאריך: 22.8.19 06:45

ועידת החינוך של פתח תקוה תתקיים בעיר זו השנה השנייה, היום, יום חמישי בבוקר. הוועידה היא חלק מחודש החינוך של העיר וחלק מוועידת החינוך של ערי ישראל שמתקיימת החודש ב-11 ערים ברחבי הארץ. זו הוועידה המרכזית הנערכת לקראת פתיחת שנת הלימודים תש"פ.
הוועידה תתקיים בקרית המוזיאונים – יד לבנים, ברחוב ארלוזורוב 30, בין השעות 09:00 – 13:30. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מומלץ להירשם מראש (לפרטים ולהרשמה כנסו כאן).
הוועידה תדון בכל הנושאים הבוערים במערכת החינוך בעיר, על מורכבותה, הישגיה, והאתגרים איתם היא מתמודדת. אחד הנושאים המרכזיים יהיה האם יש אפליה במערכת החינוך בפתח תקוה ואיך מתמודדת מערכת החינוך בעיר עם שילוב אוכלוסיות שונות. ד"ר אייל דורון, מהמרצים המבוקשים בארץ, ירצה על "עשרת הדברים שחייבים לדעת על חינוך במאה ה-21". נושא נוסף חשוב יהיה איך מתמודדת מערכת החינוך עם עידן הסלולר. את הכנס תנחה מרב בטיטו, עיתונאית, מגישת טלוויזיה ורדיו.
אחרי דברי ברכה קצרים של עורך מלאבס אייל יצחקי, יישאו דברים ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, וברכה דאום רייטר, מזכירת סניף ירקון בארגון המורים. בהמשך תתקיים שיחה אישית עם ח"כ פנינה תמנו-שטה על אפליה במערכת החינוך בפתח תקוה ויתקיים דיון על איך מתמודדת מערכת החינוך בפתח תקוה עם שילוב הקהילות השונות – בהשתתפות תמנו שטה, עו"ד אורי אהד, חבר מועצת העיר וראש העיר לשעבר והפעיל החברתי מיקי סוויסה.
הפאנל השני ידבר כאמור על מערכת החינוך בעידן הסלולר ובה ישתתפו סיגל רובין שהם, מייסדת שותפה בתנועת "תנו לגדול על שקט", פרופ' יאיר עמיחי המבורגר, ראש המרכז לחקר הפסיכולוגיה של האינטרנט (CIP) בבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, התלמידים נועה ויובל בן ישראל, ולאה גל, סגנית מנהל בית חינוך יד לבנים בפתח תקוה וחברת הסתדרות המורים. את הכנס תסיים הרצאתו המיוחדת של ד״ר אייל דורון.

הלו"ז המלא:

22.8 ,יום חמישי, 9:00-13:00

קריית המוזיאונים—יד לבנים, חיים ארלוזורוב 3, פתח תקוה

מנחה : מרב בטיטו, עיתונאית, מגישת טלויזיה ורדיו

להרשמה לוועידה, לחצו כאן

9:00 התכנסות

9:30 דברי פתיחה:

אייל יצחקי, עורך עיתון מלאבס

ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג

יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים

ברכה דאום רייטר, מזכירת סניף ירקון בארגון המורים

10:00 שיחה אישית עם ח"כ פנינה תמנו-שטה
אפליה במערכת החינוך בפתח תקוה

10:10 איך מתמודדת מערכת החינוך בפתח תקוה עם שילוב הקהילות השונות?

ח"כ פנינה תמנו שטה (יש עתיד)
עו"ד אורי אהד, חבר מועצת העיר ראש העיר לשעבר
מיקי סוויסה, פעיל חברתי

 

10:45 הפסקה

11:15 בעיות קליטה: מערכת החינוך בעידן הסלולר
סיגל רובין שהם, מייסדת שותפה, תנועת "תנו לגדול על שקט"
פרופ' יאיר עמיחי המבורגר, ראש המרכז לחקר הפסיכולוגיה של האינטרנט (CIP) בבית ספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה

נועה ויובל בן ישראל, תלמידי כיתות ז' ו-י'

לאה גל, סגנית מנהל בית חינוך יד לבנים

12:00 הרצאה מיוחדת של ד״ר אייל דורון

10 דברים שחייבים לדעת על חינוך במאה ה-21

13:00 סיום

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר