בית ספר מעלות חיים. צילום זאב שטרן

למרות התנגדות ראש העירייה: מנהלת מעלות חיים תחזור לתפקידה

חלק מההורים ניהלו מאבק נגד שובה של המנהלת לתפקיד משנת שבתון, בגיבוי רמי גרינברג, חלק אחר מההורים ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, תמכו בה. לפני כחודשיים פוצצה בפגישה בין גרינברג לבן דויד בנושא

פורסם בתאריך: 19.8.19 18:15

מנהלת בית הספר מעלות חיים, אשר חלק הורי בית הספר ניהלו מאבק נגד שובה לתפקידה משנת שבתון בגיבוי ראש העירייה, רמי גרינברג, תחזור לנהל את בית הספר גם השנה, לצד ייעוץ וליווי ארגוני. כזכור, במשך מספר חודשים ניסו הורים מבית הספר למנוע את שובה של המנהלת, שלחו מכתבים לראש העירייה ולשר החינוך וביקשו שהמנהלת אשר החליפה אותה בשנה הזו, תמשיך לנהל את בית הספר באופן קבוע. גם רמי גרינברג תמך בהורים ולפני כחודשיים, אף פוצצה פגישה בין גרינברג לבין מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד בנושא הזה. גרינברג הדגיש לכל אורך הדרך שהוא פועל לטובת ההורים והתלמידים, בעוד בן דויד גיבתה את המנהלת והדגישה כי אין זה מסמכותו להתערב בהעסקת עובדי הוראה.

ראש העירייה רמי גרינברג, מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד צילום ראובן קפוצ'ינסקי, מטה גרינברג

גם בקרב ההורים הדיעות היו חלוקות. בעוד קבוצה של הורים ומורים ביקשו להחליף אותה, לאור טענות שונות שהעלו כלפיה, קבוצה אחרת של הורים בהנהגת יו"ר ועד ההורים תמכו בחזרתה של המנהלת לבית הספר.

מלשכת דובר עיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "בהתאם לסיכום שהגענו עם משרד החינוך, המנהלת הוותיקה תשוב לבית הספר ותפתח את שנת הלימודים, וזאת בליווי יועץ ארגוני ובפיקוח צמוד של מינהל החינוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר