סמדר שריג. מנהלת מעוף
סמדר שריג. מנהלת מעוף

סמדר שריג תנהל את בית ספר מעוף לחינוך מיוחד

שריג שימשה במשך ארבע שנים כיועצת של חטיבת הביניים בבית הספר ואחראית על הצוות הטיפולי

פורסם בתאריך: 21.8.19 16:42

סמדר שריג נבחרה לנהל את בית ספר מעוף, בית ספר שש שנתי לחינוך מיוחד. זאת לאחר ארבע שנים בהן שימשה בבית הספר כיועצת של חטיבת הביניים ואחראית על הצוות הטיפולי. שריג מחליפה בתפקידה את שרון משיח שקודמה לתפקיד בפיקוח. לשריג 25 שנות ניסיון במערכת החינוך, תואר ראשון בחינוך מיוחד וספרות, ושני תארים שניים: האחד במינהל חינוך מאוניברסיטת בר אילן והשני, תואר בהצטיינות בייעוץ חינוכי.

"אני מאמינה שבית ספר מעוף הוא בית הרואה בכל תלמיד את ייחודו ומאפשר לו התפתחות וצמיחה אישית, לימודית וחברתית", אומרת שריג, "בית ספר המוביל את תלמידיו ללמידה מיטבית ועצמאית על ידי פיתוח סקרנות, מתן מענה לימודי על ידי התאמת תכניות הלימודים, מתן יחס אישי, תמיכה ומענה חברתי ורגשי, כל אלה תוך חיזוק השייכות לבית הספר ולקהילה. בימים אלו אני בהכנות לפתיחת שנת הלימודים תוך התרגשות וצפייה לפגוש מחדש את התלמידים, המורים וההורים".

בית ספר מעוף צילום זאב שטרן

בית ספר מעוף צילום זאב שטרן

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אני מאחל הצלחה רבה למנהלת החדשה של בית ספר מעוף, סמדר שריג, אשר מכירה היטב את בית הספר ואת מערכת החינוך העירונית. אנו מאחלים לסמדר הצלחה רבה בתפקידה החדש והמאתגר ונסייע לה ככל הנדרש".

ממלא מקומו של גרינברג וראש מינהל החינוך, רון כץ, אמר: "סמדר שריג נבחרה לניהול בית ספר מעוף והיא חלק ממערך הניהול הצומח במערכת החינוך העירוני, המטפח ומקדם אנשי צוות מקצועיים מתוך המערכת. אני מאחל לסמדר הצלחה רבה בתפקידה המאתגר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר