גן ילדים לגן המצלם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

חשבתם שסיפור הצהרונים בפתח תקוה נגמר? התפתחות דרמטית נוספת, הפעם בבית המשפט

כפי שפורסם במלאבס, החליטה ועדת המכרזים של העירייה בתחילת השבוע לבטל את את ההתקשרות עם חברת טומשין, ולהעביר את הפעלת הצהרונים בעיר לידי מפעיל נוסף שניגש למכרז אך לא זכה בו. היום הפך בית המשפט את ההחלטה

פורסם בתאריך: 29.8.19 14:16

חשבתם שזה נגמר? חיפשתם יציבות? ביום ראשון הקרוב מתחילה שנת הלימודים והיום שוב חלה תפנית הנושא הצהרונים בפתח תקוה. בתחילת השבוע הודיעה העירייה שלאור תלונות של הורים, החליטה ועדת המכרזים של העירייה לבטל את ההתקשרות עם חברת טומשין. בהמלצת ראש העירייה רמי גרינברג, הועברה הפעלת הצהרונים בעיר למפעיל נוסף שניגש למכרז – חברת אופק.

אבל חברת טומשטין הגישה לבית המשפט עתירה מנהלית בנושא והבוקר התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בלוד בפני השופט אורן שוורץ על המשך פעילות החברה בעיר. השופט החליט כי חברת טומשטין נבחרה במכרז והבחירה בה פורסמה לכל ועל כן לא ניתן לבטלו בדרך שבה זה בוצע. עוד הוסיף השופט שהעירייה תוכל לבחון כל עת את קיום החוזה כנדרש על ידי טומשין ובמידה ולא יתקיים כנדרש תוכל העירייה לפעול לביטול החוזה על פי דין.

ראש העירייה, רמי גרינברג, שנכח בדיון בבית המשפט, מסר: "אנחנו מקבלים את החלטת בית המשפט ונפעל בהתאם להחלטה. לצד זאת, אפעל להקמת מנגנוני בקרה ופיקוח על כל צהרוני העיר ובכלל זה גם על הצהרונים של חברת טומשין וכמו כן נמשיך את הקשר הרציף עם הורי הילדים. בהתאם לכך, אם יהיה צורך בהתערבות נוספת של הרשות ביחס למפעיל זה או אחר, לא נהסס מלעשות זאת בכל זמן נתון".

מחברת טומשטין נמסר: "אנחנו מאושרים ושמחים שהצדק נעשה וביום ראשון ה-1 בספטמבר אנחנו מתחילים את הפעילות בצהרונים שלנו, ברחבי הארץ, במלוא המרץ ועם מירב ההשקעה והמסירות לילדי פתח תקווה המקסימים ולכל אלפי הילדים ברחבי הארץ, כפי שנוהגת רשת הצהרונים שלנו במהלך 30 שנות ניסיון של עבודה חינוכית מפוארת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר