שבוע הנוער. צילום עיריית פתח תקוה

שבוע הנוער: חנוכת מבנים חדשים, גיוס חניכים ושורה של פעילויות

שבוע הנוער של פתח תקוה יצא לדרך. כל הפרטים על הפעילויות, המרכזים החדשים, והגיוסים לתנועות הנוער

פורסם בתאריך: 23.9.19 12:03

השבוע החל בפתח תקווה שבוע הנוער. כל ארגוני הנוער, תנועות הנוער, מועצת הנוער ומרכזי הנוער בעיר יקיימו פעילויות בבתי הספר, יעבירו פעילויות העשרה, הפסקות פעילות, שיעורים ייחודיים וימי שיא לנוער. במהלך השבוע חניכי השכבה הבוגרת בתנועות הנוער ורכזי תנועות הנוער יכנסו לבתי הספר היסודיים, לחטיבות הביניים ולתיכונים במטרה לגייס תלמידים ובני נוער לתנועות הנוער. שבוע הנוער הוא בארגון אגף חברה נוער וצעירים בניהולו של גיא אליהו ובראשות רפי דהן המשנה לראש העיר. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "שבוע הנוער מעצים את פעילות תנועות הנוער בעיר ושם דגש על פיתוח מנהיגות הנוער בכלל תחומי העשייה. שבוע זה הוא ראשיתה של חגיגת דמוקרטיה בכל בתי הספר בעיר המקיימים את הבחירות למועצה הבית ספרית ומקיימים פעילויות בנושא. השבוע גם נחנוך חמישה מבנים חדשים שייפתחו לטובת פעילות תנועות הנוער, וזאת על מנת לאפשר להם המשך פעילות במבנה ראוי ואיכותי. אני מאחל לכל בני הנוער בעיר שבוע פעילות מוצלח". רפי דהן, המשנה לראש העיר וראש אגף הנוער: "שבוע הנוער הינו שיא של תהליכים חינוכיים, פעילויות, מיזמים חברתיים וקהילתיים שהנוער בעיר מוביל במהלך כל השנה. שבוע זה הינו הצדעה למנהיגות הצעירה בעירנו".
במהלך השבוע יתקיימו מגוון פעילויות:
• ביום שני 23.9 יתקיים קונגרס אחדות וייחודיות בהובלת המועצה העירונית, בה ישתתפו מבוגרים ובני נוער מכלל האוכלוסייה בעיר.
• אירוע פתיחה במרכז הנוער נווה גן יתקיים ביום שלישי 24.9 בין השעות 18:00-20:30 ברח אהרון כצנלסון 8 ויכלול גם איסוף מצרכים לחיילים לקראת החג.
• ביום רביעי 25.9 הצוות החינוכי של מרכזי הנוער יקיים הפסקה פעילה בנושא שבוע המנהיגות בבית הספר אלונים, בכל תחנה תתקיים פעילות בסימן של שבוע המנהיגות.
• ביום רביעי 25.9 תתקיים "מליאה פתוחה", שזוהי מעין הצצה לפעילות מועצת הנוער ו"טעימה" ממליאת המועצה.
• אירוע פתיחת מרכז נוער חדש ״המחנה״ בשכונת מחנה יהודה יתקיים ביום חמישי ה-26.9 בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג. מרכז הנוער החדש ייתן מענה לבני הנוער בשכונה לגילאי 12-18 וישמש מרחב פתוח ובטוח לנוער בשילוב פעילויות חינוכיות חווייתיות.
במהלך השבוע גם יתקיימו אירועי פתיחה של סניפים חדשים וחנוכת מבנים חדשים:
• ביום שני 23.9 פתיחת סניף חדש של תנועת הנוער "נוער לאומי" בביה"ס קיבוץ גלויות.
• ביום שלישי 24.9 הנחת אבן פינה למבנה חדש של סניף הדר גנים תנועת הנוער "עזרא" ומאוחר יותר חנוכת מבנה לשבט ברק של תנועת הצופים בעין גנים.
• ביום רביעי 25.9 חנוכת מבנה לסניף "אנדנט", לתנועת הנוער "עזרא" בשכונת יוספטל.
• ביום חמישי 26.9 חנוכת מרכז הנוער "במחנה" בשכונת מחנה יהודה.
• ביום שישי 27.9 חנוכת מבנה לקן שיפר נווה דקלים, של תנועת "הנוער העובד והלומד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר