גן ספיר

החצר הלימודית של הגן סגורה כבר שנתיים בגלל גגון אסבסט

ההורים מבקשים לבדוק את האפשרות להשמיש את החצר מחדש. העירייה: "נפעל מול הגורמים הרלוונטיים לפינוי המפגע"

פורסם בתאריך: 25.9.19 13:51

הורים לילדי גן ספיר בשכונת קרית מטלון מתלוננים על כך שהחצר הלימודית בגן, שבעבר היתה פעילה, סגורה בשנתיים האחרונות מאחר ובסמוך אליה יש גגון אסבסט של אחד השכנים. ההורים מציינים שנאמר להם שעל פי חוק אסור שהילדים ישהו סמוך לאסבסט וכבר זמן רב החצר ריקה ומוזנחת. "מדובר בחצר שעד לפני שנתיים הילדים והצוות בגן היו שותלים בה צמחים, תבלינים, ירקות וזה היה מקסים לראות את העבודה המשותפת", מסבירה אם מהגן. "לפני שנתיים קב"ט העירייה נתן הוראה לא לצאת לחצר, כי היא סמוכה לגגון האסבסט ועכשיו היא די מוזנחת ואין בה כלום".

לטענת האם בגן יש שתי חצרות, אחת מהן היא כאמור החצר הלימודית, שהיא מאוד גדולה וכרגע לא פעילה, ובנוסף לה החצר בה הילדים משחקים, שהיא יותר קטנה. "ניסינו לברר מה קורה עם החצר הלימודית, כי הבנו מהורים שהיו בגן בעבר שהילדים מאוד אהבו לעבוד בה ונאמר לנו שהעירייה נמצאת במו"מ עם בעל השטח על מנת שיסיר את הגגון, אבל בינתיים דבר לא השתנה ועד שלא יורידו את הגגון, הילדים לא יכולים להיות במקום".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "בגן קיימת חצר רחבה אשר שודרגה לאחרונה בדשא סינטטי, ציליות ועוד. באשר לחצר המדוברת, העירייה תפעל ככל הניתן מול הגורמים הרלוונטיים לפינוי המפגע ולהשמשת החצר לרווחת הילדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר