גיא אליהו מקבל תעודת הצטיינות צילום נעה גולן

כבוד: מנהל אגף חברה נוער וצעירים, גיא אליהו, נבחר למצטיין משרד החינוך (צפו בטקס)

בנימוקי הבחירה נכתב: "גיא מוביל, מקדם ויוזם הטמעת תכניות חינוכיות המותאמות לנוער העירוני במאה ה-21 ברצף חינוכי מבוקר עד ערב"

פורסם בתאריך: 25.9.19 09:53

מנהל אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה, גיא אליהו, נבחר למצטיין משרד החינוך בטקס שהתקיים ביום שלישי השבוע בהשתתפות יו״ר השלטון המקומי, חיים ביבס. בנימוקי הזכייה נכתב: "גיא אליהו, מוביל את אגף חברה, נוער וצעירים בעיר, במקצועיות ומתוך תחושת שליחות". את אות המצטיין קיבל על  פעילותו לטובת מועצת התלמידים העירונית, מועדוני הנוער, תנועות הנוער, אירועי "עיר הילדים והנוער" בקיץ, הכנה לשירות משמעותי ועוד. עוד ציינו בנימוקי הזכייה כי "גיא מוביל, מקדם ויוזם הטמעת תכניות חינוכיות המותאמות לנוער העירוני במאה ה-21 ברצף חינוכי מבוקר עד ערב, מתוך מחויבות גבוהה ביותר ומקצועיות ראויה להערכה".

צפו בטקס (צילום נעה גולן)


ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "גיא אליהו עבר כברת דרך ארוכה ומשמעותית באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה והבחירה בו ראויה מעין כמוה. פתח תקוה עוברת מהפכה בכל מה שקשור לרווחתם של הצעירים מתוך התפיסה העירונית כי הצעירים של היום הם אלו שעתידים להוביל את העם והמדינה בכל תחומי החיים. ההשקעה בהם היום תתקבל בתוספת ריבית בעתיד. אני מודה לגיא על הגאווה אותה הביא לעיר ולתושבים ויחד נמשיך לקדם את הנושאים הבוערים לכלל האוכלוסייה ולטובת הצעירים בפרט".

גיא אליהו צילום פרטי

גיא אליהו צילום פרטי

אליהו אמר למלאבס: "אני נרגש לקבל הצטיינות ממשרד החינוך ומודה על הזכות להוביל אגף שעושה לילות כימים לטובת הנוער, הצעירים והקהילה. עובדי האגף עושים עבודת קודש ומייצרים הישגים חברתיים רבים. כל זאת מעיד על החשיבות של החינוך הבלתי פורמאלי בפתח תקוה ועל סדרי העדיפויות שראש העיר רמי גרינברג נותן לתחום. בזכות החזון של ראש העיר והראיה שלו לגבי חינוך דור העתיד יש לנו זכות להיות שותפים לעשייה ערכית ומשמעותית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר