משה סנה 14, ילדים על הגג
משה סנה 14, ילדים על הגג

אולי אלו הילדים שלכם: ילדים מסכנים את חייהם על קצה הגג במגדלי הדירות באם המושבות

תופעה מתרחבת בעיר: ילדים יושבים על חומת הגג, הולכים עליה, מצלמים את עצמם ומפיצים את הסרטונים, וכך גם התופעה מתרחבת בפתח תקוה. הבעיה: היציאה לגג חייבת להיות פתוחה למקרה של שריפה

פורסם בתאריך: 16.10.19 10:16

תושבים משכונת אם המושבות, המתגוררים ברחוב משה סנה, צילמו קבוצה של ילדים שיושבים על קצה הגג במבנה רב קומות ברחוב משה סנה 14. את התמונה הם העלו לפייסבוק, לאחר שהודיעו למשטרה. לטענת דיירים המתגוררים בבניין במשה סנה 14, על פי תקנות כיבוי אש, הגג חייב להישאר פתוח, כפתח מילוט למקרה של שריפה בקומות העליונות על מנת שאנשים לא יילכדו. "ראיתי מהחלון בסלון שלי ילדים על גג הבניין משתוללים", מספרת הדיירת שצילמה את התמונה מאחד הבניינים בסביבה, "צילמתי ופרסמתי כי רציתי שמישהו מהבניין ההוא ילך ויוריד אותם, במקביל בעלי דיווח למשטרה".

משה סנה 14, ילדים על הגג

זה לא פעם ראשונה שתושבים מתלוננים על כך שילדים מטפסים על הגגות. לפני כחצי שנה תושבים המתגוררים בסמוך להיכל התרבות  התלוננו על כך שילדים ובני נוער מטפסים על גג ההיכל, דבר אשר מסכן את חייהם. מקרה דומה התרחש לפני מספר חודשים ברחוב מבצע דקל 6 בנווה גן, כאשר תושב ראה קבוצה של ילדים שהתיישבו על חומת הגג והלכו עליה. התושב המתין שהם ירדו על מנת להעיר להם, אך תוך שניות הם לקחו את הרגליים וברחו. לטענת התושבים, מדבר בתופעה ידועה של ילדים באזור אם המושבות ונווה גן ושכונות נוספות בהן יש בניינים רבי קומות. הילדים יושבים על חומת הגג, מהלכים על הקצה, מצלמים את עצמם ומפיצים את הסרטונים. "זו תופעה מאוד מסוכנת, אבל אין לנו מה לעשות, מלבד להסביר לילדים את הסכנות", מסביר אחד התושבים. "על פי התקנות, הבניין חייב להישאר פתוח, על מנת שאם חלילה תהיה שריפה, שלכוחות הכיבוי, יהיה איך להיכנס, ואנשים לא יילכדו בבניין. מצד שני יש את הסכנה של הילדים וקשה לדעת מה נכון יותר". ותושב אחר מוסיף: "יש בניינים שנועלים, אבל קשה לדעת מה נכון, כי במקרה של שריפה, לכו תחפשו את הוועד בשביל למצוא את המפתח".

בעבר סיפרה מנהלת מאחת החטיבות בעיר, שמדובר בתופעה שמתרחשת בכל העיר ומשיחה עם התלמידים, הבינה שהם רואים זאת בסרטונים ויש לשוחח עם הילדים כל הזמן על מנת למנוע אסון.

הצטרפו כאן לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס ותקבלו עדכונים חמים

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר