ילד. צילום אילוסטרציה (למצולם אין קשר לכתבה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מכעיס: המלווה בהסעה לגן החינוך המיוחד חולה, אז ההורים צריכים למצוא פתרון

ע' וה-ה' הם תלמידים בחינוך המיוחד שנוסעים כל בוקר מביתם בכפר אברהם לגן בשכונת עמישב ובחזרה, במונית לה דואגת העירייה, אשר אמורה גם לדאוג למלווה. אמם של השניים: "בעירייה צריכים למצוא פתרונות לכך ולא להפיל זאת על ההורים"

פורסם בתאריך: 29.10.19 10:41

בשבוע שעבר קיבלה אמם של ע' ו-ה'- תלמידים בחינוך מיוחד, תאומים בני חמש, שנוסעים כל בוקר לגן במונית מטעם העירייה, הודעה שהמלווה שלהם חולה. הילדים מתגוררים בכפר אברהם והגן בשכונת עמישב ובעירייה הודיעו להורים שהמלווה יהיה חולה עד ה-31/10 ומאחר ובאגף היסעים לא הצליחו למצוא מלווה מבוגר מחליף לילדים, הם הודיעו להורים שהילדים לא יכולים לנסוע במונית וההורים צריכים לדאוג להם להסעה הלוך חזור או לחלופין להצטרף כמלווים במונית.

"שוחחתי עם הבחורה שאחראית על ההסעות והיא אמרה לי שאין לה פתרון", מספרת האם ההמומה. "לטענתה, עובדתית קיים מחסור חמור במלווים ואין מה לעשות. מבחינתם שאחד ההורים יצטרף לילדים, דבר שהוא לא ריאלי, כי אנחנו עובדים. ביום שישי, לאחר שלא הצליחו למצוא מלווה, אני נסעתי בבוקר עם הילדים במונית וחזרתי הביתה בטרמפ. בצהריים – הודיעו לנו שיש מלווה ולקראת השעה 13:00, אני מקבלת טלפון שאין מלווה, בעלי יצא לכיוון הגן וכשהיה באמצע הדרך, הודיעו לו שנמצא מלווה לצהריים, אבל הילדים נאלצו להישאר בגן עוד חצי שעה עם הסייעות".

לטענת ההורים ביום ראשון זה חזר על עצמו. "בבוקר לא מצאו מלווה מבוגר ולכן בעלי לקח אותם לגן ונאלץ להגיע לעבודה באיחור וזה ממש לא בסדר. בינתיים נאמר לנו שככל הנראה לצהריים מצאו מלווה, אבל אני כל היום נמצאת בחרדה, מה יקרה אם זה יבוטל ברגע האחרון. לגבי הבוקר להמשך השבוע – עדיין אין פתרון. אני לא מצליחה להבין את העירייה, הם החליטו שהילדים זכאים להסעה ולכן הם צריכים לדאוג למלווה מבוגר. פניתי למספר גורמים בעירייה וכל אחד מפנה אותי מאחד לשני. מה יהיה כשנכנס לחורף והמלווה יהיה חולה, הילדים יצטרכו להישאר בבית? בעירייה צריכים למצוא פתרונות לכך ולא להפיל זאת על ההורים".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול אגף החינוך אשר פועלים למציאת מלווה מחליפה לזו שיצאה לחופשת מחלה. נכון לעכשיו, נמצא פיתרון לליווי בחזור מהגן ובמקביל נעשים מרב המאמצים לגיוס מלווה גם לבוקר. נציין כי בניגוד לשנים קודמות, השנה משרד החינוך הוסיף דרישה להצבת מלווים גם בגנים מעוקבי התפתחות ועל כן הרשות פועלת כל העת כדי להגדיל את מצבת המלווים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר